Alla inlägg den 17 november 2009

Av Anna - 17 november 2009 22:02

...man saknar ????

;)


puss & god natt

Av Anna - 17 november 2009 20:57

...ja då ;)


Dagen som gått tja det var väll en helt vanlig tisdag....

O imorgon är det Onsdag ska ner till syster en vända när hon ska på koll

sen är det väll bara att FORTSÄTTA hoppas hinna med en liten PAUS mitt i allt !!!

Hade hoppats på att A hade tagit sej tid att skjutsa tjejerna till Enviken men nej då

så borde nog spela på Lotto och vinna dom där 191 miljonerna - fast nu blir man ju inte så mycket lyckligare med massa pengar men oj så mycket enklare det skulle vara !!!


Började iallafall dagen med en lång skön promenad först i grå väder sen i REGN !!! naturligtvis började det inte regna innan jag var på andra sidan sjön RUGGIGT men skönt att rensa ut tankarna lite (inget klokare ändå).

sen måste jag väll medge att jag har varit rätt MATT fast det kan ju lätt bli så ibland.

Hämtade först Angelica vid skolan och hon tycker det VAR/ÄR jobbigt med en klasskamrat som inte riktigt vet hur man ska uppföra sej - men sen när hon och H lekte kom dom fram till att ta upp det med fröken imorgon så förhoppningsvis blir det väll till det bättre...


...middag och sen iväg med Alexandra till träningen och jag och Angelica tog oss en promenad (i regnet) hem

tillbax för att hämta. Sen har det bara varit soffmys - och tror faktiskt att ALLA håller på att somna....


och jag ja jag ska lägga mej på spikmattan och SLAPPNA AV !!!!


saknar ;) *ler*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards