Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna - 19 augusti 2009 19:23

...märks att skolan börjat igen

LAPPAR överallt

ska försöka sätta mej ner och

PLANERA eller iallafall skriva in allt i almanackan :)

börjar med FIKA imorgon

mot ICA igen....

Av Anna - 18 augusti 2009 16:21

;)



Av Anna - 18 augusti 2009 11:38

har O vaknat

sitter och väntar på ADDE !!!!

Av Anna - 18 augusti 2009 10:31

men mitt måste väll fortfarande vara att komma igång igen...


Måndag:  20 min promenad

Tisdag:    40 + 20 min promenad                    

Onsdag:     ?                      

Torsdag:    ?

Fredag:      ?              

Lördag:     ?                   

Söndag:    ?


Av Anna - 18 augusti 2009 10:28

sitter vid datorn och tittar på ett sovande barn

gått en promenad till kyrkan och vänt.

sessorna har börjat i sina nya klasser

&

junior ja han har kortdag och är på väg hem igen

fick ett sms nyss G i matte blev det trots tjafsig lärare

SKÖNT

så kan han koncentrera sej på årets ämnen och KÖRKORTET !!!!

Av Anna - 17 augusti 2009 16:33

MÅNDAG

*ler*

slapp åka till Aspeboda idag skönt men lite tråkigt att missa matchen

sessorna har busat runt så när klockan var 20 i 4

då var det kusinerna

trött - tröttare - tröttast

för min del

BRA

för då kanske dom här små odjuren kommer i säng nån gång

SKOLSTART imorgon

så jag och O får busa själva !!

sötisen har stolt visat alla sin nya stol idag

stor tjej nu !!!


nu mot MÅSTELISTAN !!!

Av Anna - 17 augusti 2009 14:39

de tre små monstren har precis satt sej i sandlådan...

får se  om det blir några SLOTT !!

måndag idag

men känns inte som det

får se om det blir att åka till Aspeboda på fotboll ikväll

hoppas på en hemmakväll - men än kanske det inte finns körkort så det räcker....

Av Anna - 16 augusti 2009 22:47

..hos andra anna med familj :)

känns som om det var en evighet sen vi träffades men

ska snart dit igen och gotta mej i att vara 1 år yngre i 2 månader

*ler*

imorgon ska vi ner till O och LEKA !!!

den sötisen låg och ropade efter angelica innan hon somnade

kusinkärlek på högre nivå - kramas dom inte ja då bråkar dom - fast älskar varann gör dom...


...tänkte precis skriva att jag hoppades på en lugn natt (efter ösregn och mardrömmar) men vad hör jag REGN igen...

...sova ska jag iallafall försöka mej på


puss & god natt


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards