Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna - 26 augusti 2009 08:35

hjälp vad fort det går ibland...

idag när Alexandra kommer ut från sitt rum

är det bara att inse vilken hur stor hon blivit

hann tyvärr inte upp med kameran

men

i slitna jeans & en tunika

håret uppsatt

är det (förhoppningsvis bara) bakifrån

VÄLDIGT svårt att åldersbestämma ungen

&

just nu är hon uppe på högstadiet och har slöjd...


Av Anna - 26 augusti 2009 07:35

...en mänsklig rättighet att få gå i högklackat ???
min kropp och jag är inte riktigt överens fortfarande...


men slutklagat

för

måste få ivägt sessorna till skolan !!

Av Anna - 25 augusti 2009 21:46

vad är det som är så hysteriskt roligt med att folk börjar röra på sej ???

fått 2 av mina vänner att skratta idag

och vad var det då som var så KUL

träning

klura på den ni ???


en ovanligt vanlig tisdag...

*ler*

...men nej jag byter inte om, om du inte drar för gardinerna - och hur skulle det nu se ut ;)  ... urspårning pågår !!!! en annan dag & plats :)


tisdagar är som bekant träningsdag - 17.00 - 17.30 - 18.00 vilket iochförsig är fruktansvärt praktiskt men en nackdel är att ingen äter middag ihop MATPUSSEL på högre nivå vilket osökt leder mej in på nästa ämne..


terminens MATLISTA har kommit så egentligen borde jag sätta mej ner i lugn och ro och göra en "liten" planering !!! ännu viktigare då junior har hittat APU-plats STHBYGG grattis till dom som får jobba med världens bästa Adde och grattis till mej för alla fantasilösa förslag på matlådor... får bli morgondagens projekt !!!


puss & god natt


Av Anna - 25 augusti 2009 21:39

...för att du (hoppas jag) la din röst i  min omröstning där 50 personer nu sagt sitt !!!!

12 % var någon som känner mej

10 %  tittar förbi i bland

och resten ja VÄLKOMMNA åter.... om ni vill :)

Av Anna - 25 augusti 2009 18:40

nångting är det

men

VAD !?!?!

ska mysa lite med lillan i soffan så kanske jag kommer på det !!!

Av Anna - 25 augusti 2009 16:19

sen har jag varit ute och sprungit runt i handuken

;)

skönt var det iallafall...


Av Anna - 25 augusti 2009 15:16

;)


men nu ska jag hoppa i ett hett bad !!!!


Av Anna - 25 augusti 2009 09:09

....nej inte dom här trollen...

(mellisbild från igår)


och inte är det jobbigt att barnvakta O heller

som just nu springer runt med en STOR docka i vagnen...

men det jobbiga var att ställa sej på vågen :(


x6,2 kilo


finns det nån orsak till att inte ta tag i eländet ???


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards