Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna - 11 juni 2009 10:23

idag kom det ett "litet" brev

om midsommarplaneringen för gammelgården

först blomplockning på torsdag

tidig morgon på fredag

"kransbindning"

fika & "skvaller"

sen ska vi väll försöka hinna med något innan kvällen....


Av Anna - 11 juni 2009 09:11

som verkligen läser mitt osammanhängande svammel...

för ibland är det verkligen så och visst finns det några få (typ 2) som kan läsa mellan raderna men alla andra !!!

 men som jag sakt förut jag skriver det jag tänker och känner

och naturligtvis om en massa saker som händer runt omkring mej !!

ha en liten önska om en ny dator + kamera så skulle det hela kanske bli lite mer "intressant"


men idag är det verkligen virrvarning !?!!?!

*ler*

har iallafall varit ner och hämtat tvätten

och naturligtvis började det att spöregna !!!

iskallt

och det som låg överst i

hann bli dyngsurt

så det var bara att hänga upp det igen !!

:(

lång lista framför mej idag och ingneting blir gjort

hopplöst med en kropp som inte orkar

men måste väll ta mej ut i köket för att börja

Av Anna - 11 juni 2009 08:37

smyga mej tätt bakom dej

bara för att kyssa dej i nacken ?

vill

det finns en hel del annat oxå som står på

önskelistan

och idag har jag lovat mej själv att få

"känna"

så snälla kom tillbaka

;)

Av Anna - 11 juni 2009 08:22

idag har sessorna fullt upp

först

"småstjärnorna"

i skolan där den som vill får uppträda för resten av klasserna och naturligtvis är båda mina små med (för vem kunde ha trott nått annat)

sen ska jag försöka sanera dom och fixa och trixa lite innan

"skolavslutningen"

i kyrkan ikväll !!!

Av Anna - 11 juni 2009 08:12

innan det är dax att ta tag i ALLT här hemma !!!

många tankar i min lilla hjärna just nu

*suck*

och allt passar sej faktiskt inte att skriva här på bloggen !!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards