Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna - 11 juni 2009 22:40

var det dax igen

hoppas jag kan sova snart


puss & god natt

Av Anna - 11 juni 2009 22:13


skylten (fråga mej inte vilken iordningen) som jag handlade åt junior för ett tag sen har varit

spårlöst försvunnen

& det är rätt vanligt att saker försvinner i mitt liv men dom brukar dyka upp rätt snart även om det är på de konstigaste ställen !!!

så idag när han höll på att bädda rent i sängen ja då visade det sej att den hade legat mellan sängen och väggen.


-övningskörning i sängen ????


tror jag ska skaffa en "egen" skylt och höra om det finns någon som gått handledarutbildningen !!!!




Av Anna - 11 juni 2009 20:22

visst är det något speciellt med skolavslutning i kyrkan

????

men nu har alla sjungit "sina" sommarsånger

både prästen & rektorn har talat

och allsång med

"idas sommarvisa"

och som avslutning

Den blomstertid


Alexandra & Angelica har fått rosor

haft mostrar, Lasse & O på fika

busat runt och nu har dom små däckat framför tvn ska nog göra dom sällskap en stund

Av Anna - 11 juni 2009 17:18

mot kyrkan !!!

Av Anna - 11 juni 2009 15:55

...plockade

jordgubbarna inköpta

regnet har slutat

ja det blir nog en bra skolavslutning

iår oxå

:)

dax för en dusch sen blir det tjejfix


Av Anna - 11 juni 2009 13:43

...varken fysiskt eller psykiskt !!

för

 din närhet berör mej


Av Anna - 11 juni 2009 12:56

:)

eller på datastolen

skönt med en kopp kaffe

hunnit med hur mycket som helst på några timmar men det börjar sätta sina spår & om 30 minuter är lugnet slut ända fram till den 17 augusti så det får bli en snabb tiominutare "hoppas jag" bara hallgolvet har torkat...

hoppas på uppehåll till kvällen

skulle vara så tråkigt att behöva dra på dom regnkläder på väg till kyrkan

och hur det ska gå med Alexandras hellånga vita känning vågar jag inte ens tänka på ett stort måste är iallafall att

komma ihåg

att kolla batterieran i kameran !!!

undras vad en själv ska ha på sej då men det lutar åt klänning (och tights kanske) stövlar hade nog oxå setat fint men det är ju skolavslutning så

vi får väll se :)

sen måste sessorna planera hur dom vill ha med "firandet" ikväll med det lutar åt fika efter kyrkan brukar bli så stressigt innan...

jordgubbar och glass

tror jag låter som en bra plan !!

fast en massage hade varit helt underbart

just nu

;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards