Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anna - 10 juni 2009 19:15

Av Anna - 10 juni 2009 18:48

hela mitt inre är i uppror för vad "borde" man känna

och vad är inte riktigt tillåtet och även om det finns saker man önskar att man inte kände så kan iallafall inte jag stänga av känslorna för dom finns alltid där sen är det väll bara så att man måste kunna leva med konsekvenserna av sina handlingar och det är då det blir riktigt

SVÅRT !!!

önskar att jag för en enda gång bara kunde kasta mej rakt ut utan skyddsnät

&

våga leva

för vad är egentligen det värsta som kan hända ?!?!? jovisst skulle jag såra någon som egentligen inte alls behöver såras och troligtvis kommer jag inte att landa helt mjukt men samtidigt

det kanske skulle vara helt fantastiskt !!!

och sanningen är iallafall den att provar man inte får man aldrig veta !??!!?

Av Anna - 10 juni 2009 17:03

alla skolorna i distriktet tar och kör en heldag nere på IP

ett myller av ungar & vuxna

kiosken gick på högvarv

först handlade man men sin "stora" peng i GLASSLUCKAN

sen blev det småhandling i  KIOSKLUCKAN

tror försäljningen nämrade sej 15...

bra jobbat alla "kioskare" & jätte tack Adde för att du stod ut !!!

ja så såg nästan hela min tisdag ut men kvällen avslutades nere på gruvbacken med "förskoleklasspicnic"

i solsken men var är värmen....

eftersom det där med att vila inte riktigt blev som tänkt så var jag totalt övertrött till natten.

sessorna har sovit medans jag mest snurrat vaknade redan vid 2-tiden första gången drygt när det blir så där hoppas det blir bättre inatt...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards