Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 17 maj 2009 10:22

sonen hade slitit ut vår överblivna soffa på balkongen :)

så jag tog en filt och en bok med mej för att  mysa lite

& fick värdens idé

för om vi blir ensamma här över sommaren ja då har vi ju världens balkong

så varför inte lyxa till det och och få plats med både

mys - mat - tvätt - leksaker

ja allt som hör sommaren till

hörde en bil komma

-nyfiken-

och väldigt besviken för idag tänker dom fortsätta renovera vårt tak

så vi måste väll fly igen

*suck*

nåja nu en stor latte och sen

mot fotbollsplanen !!!


Av Anna - 16 maj 2009 23:35

länder har röstat

undrar om jag orkar hålla mej vaken till slutet !!!


Av Anna - 16 maj 2009 23:26

världens bästa servitris

:)

så det blev alltså rådhuskällaren för mej och Xet

god mat !!!


och anders även jag har undrat VARFÖR !!!

trodde du hade ett svar

men vem bryr sej egentligen


på vägen hem var jag ner och tokmyste med lilla O

gått nästan en vecka sen jag träffade trollet !!!

fick visa sina nya

 hoppas på lite mer värme bara så hon kan ut och vandra i dom !!


kvällen har jag och sessorna tillbringat i sängen och tittat på

måste bege mej och se på röstningen..

Av Anna - 16 maj 2009 23:20

fick vi en tid på distriktläkarsidan av akuten !!!

skönt tyckte jag men ack vad jag bedrog mej

för han ville absolut att en ortoped skulle titta på armen

så några timmar senare istoppade

"VÄRKTABLETTER"

och instruktioner om vila nån dag var vi äntligen på väg hemåt igen !!!


Av Anna - 16 maj 2009 10:55

ska bara ringa sjukvårdsupplysningen.....

Av Anna - 16 maj 2009 09:06

somnade sött brevid Angelica

&

vaknade utvilad imorse :)

så jag har redan hunnit med att cykla runt sjön

skönt men lite kallt åt mina stackars tummar

minns förra sommarens morgonpromenader

åh vad jag längtar efter värme.....


vikten ja den har jag tyvärr inte hunnit kollat den här veckan men fick en "idé" under min vända för om jag nu ska ta bort den där visdomstanden

 1 juni passar det ju faktiskt väldigt bra med några dagars fasta !!!


men nu tebax till verkligheten....

Av Anna - 15 maj 2009 21:34

men hon har så mycket ideer

trött

hoppas på att orka lite mer sen

!!

Av Anna - 15 maj 2009 20:30

ja klockan 15 ???

skulle inte tro det va

17

tveksammt men vad f-n nu ska vi inte vara negativa alls !!!

hoppas på god mat iallafall !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards