Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 15 maj 2009 18:16

skönt när livet känns underbart !?!?!?

lite mer värme hade dock inte skadat men vad gör väll det

började dagen med tandläkarbesök

:(

sen har jag

FIKAT

först hos grannen

sen hos andra Anna

&

till slut hos mor & far

 !!!

Anna och jag gjorde upp lite midsommarplaner bara 5 veckor kvar

 

hjälp vad tiden går fort

men är det inte så när man har roligt ???


"måstelistan"

har fått vila så ikväll blir det inte så mycket tvmys utan en hel del annat

smått och gått

gett mej själv 5 minuters paus tillsammans med en

"sommarcider mango-hallon"

sött men gott


 

Av Anna - 14 maj 2009 23:18

men lite för lite tid

tandläkaren imorgon 07.50


puss & god natt

Av Anna - 14 maj 2009 23:13

att hon är frisk !!!
gastroskopin på Gelis gick jättebra

förutom att hon fortfarande har

ont i halsen

en liten tuffing är vad hon är

  doktorn som gjorde kollade sa att det såg relativt bra ut så

det är bara att hoppas

:)

Av Anna - 14 maj 2009 22:58

skämt ut mej på stan idag !!!

men om man skrattar så gråter ja då har man det rätt bra :)


lunchat med Mia & Lie

började med att mina barns far försökte nonchalera mej... och jag blev ARG !!!

för nån måtta får det vara på dummerierna....

thai lät som en bra ide och inne på en rätt så folktom restaurang  ja då

 blev samtalen helt skruvade för frågan är

ska man göra helan till halva eller ?!?!!

och vad kommer Xet att säja ???

stackars L som inte riktigt är med på "livet" ja hon tänkte satsa på you tube

men är det inte så att man faktiskt måste se rätt allvarligt på äktenskapet

även om man råkar vara gift ???

vem är snickaren - som inte finns ???

och är provkörning bara ok när det gäller bilar ??? 

men samtidigt man kan väll aldrig välja vem man älskar...


så just nu

helan är helan

halvan är fortfarande halv

medans X = X


men den som lever får se !!!

Av Anna - 13 maj 2009 14:14

fel chaufför igen !!!


Av Anna - 12 maj 2009 10:52

jag ska börja !!!
först hänga lite tvätt tror jag och sen

PLANERA !!


F 99 00

svenska cupen

friidrottsdagen


Av Anna - 12 maj 2009 08:31

skulle jag behöva !!!

men nej jag har inte för mycket att göra bara lite för lite tid .)


sitter med en kopp te och försöker få ihop dagen !!!

&

morgondagen som jag och Angelica ska tillbringa på sjukhuset

inget att se fram emot men det är bäst att få det gjort nån gång

borde lägga in en riktigt långpromenad så hjärnan får vila...

Av Anna - 11 maj 2009 22:52

U - laget vann i sin hemmapremiär

SKÖNT

 skulle vara så kul med 2 "herr" lag som går bra iår

 junior var helnöjd

&

alla andra oxå

 sessorna hade en hög med kompisar så inga sura miner idag

men det jag skulle behöva nu är någon som talar om för mej att jag borde

SOVA


puss & god natt



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards