Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 18 maj 2009 22:40

brukar jag alltid ha svårt att sova

inte blir det nått bättre av att stå och dricka kaffe brevid fotbollsplanen

inte heller av vissa andra saker....

mycke tankar just nu

känner att jag skulle behöva rensa hjärnan

och bara börja om igen

men jag vill inte ta två steg tillbaka så det är bara att följa med

ska försöka lägga mej framför tvn och hoppas på att somna


puss & god natt

Av Anna - 18 maj 2009 22:09

krypa ner i sängen med någon som värmde mej

fortfarande iskall efter fotbollen

men vann gjorde dom då "små"

och jag ja

*ler*

tycker om fotboll !!!

Av Anna - 18 maj 2009 18:20

gå här hemma och vänja in mej med mina glasögon i min ensamhet !!!

så blev det inte men iiii vad fort dom åkte av

*ler*

fåfäng jag

nejdå bara knallröd i ögonen så det ser ut som om jag har gråtit ett halvår och det blir inte direkt snyggare med glasögon på och det vill man ju gärna vara ibland

Av Anna - 18 maj 2009 15:57

strykhögen är borta :)

så skönt

kaffet är strax klart och ordningen återställd


Av Anna - 18 maj 2009 12:57

första gången framför datorn med glasögon

hjälp vilken skillnad

:)

så nu ska väll förhoppnings huvudvärken försvinna !!!


Av Anna - 18 maj 2009 09:09

efter en jätterolig match

där Alex lag verkligen spelade fotboll

&

VANN !!


så åkte vi upp till Tänger för att slippa ångorna från färgen



tjejerna sprang runt och lekte häst medans jag flydde upp till Karins kökssoffa

saknar att bo granne med henne

fast egentligen är det ju bara att ta sej tid !!!


efter lite fika och syskonkärlek

for vi hemmåt

för "björnsaffari" i hillersboda

men ingen björn eller så var vi lite tidiga !!!


Av Anna - 18 maj 2009 09:01

10 minuter

 

undrar

men den här frågan kan inte ens du ge mej ett svar på !!!

ingenting som vi kan påverka

bara svårt att ta in

vad & varför !?!?!?



Av Anna - 18 maj 2009 08:44

men nödvändigt

på väg in till falun och lösa ut glasögonen

dyrt - tråkigt - nödvändigt

!!!!!


sen ska jag se om junior vill följa med hem

annars blir det till att göra något innan fotbollen ikväll

;)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards