Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

från 25-års...

Av Anna - 10 juli 2011 23:48

...fika


till !!!

Ja efter långpromenad och hallsanerig tog vi oss upp till storskogen (eller Tänger) på

25-års fika för minstaste sytern

Full fart som vanligt massa gofika och kusinbus !!! Mitt i allt fick jag 2 minuter över så nu är mitt BH-band helt IGEN (fint om jag nu skulle få för mej att behöva använda den)


Sen när alla var fikade och klara ja då ringde jag den andra Anna & där svarade Rut som vänligt talade om att mamma var i tvättstugan och när jag frågade vad dom skulle ta sej för ja då sa hon att dom skulle få hem folk men hon tyckte att vi oxå skulle KOMMA !! hm...känndes som ett osäkert kort så jag bad att få prata med mamman innan.

Men visst det var Helene & Alice som skulle komma och ja VI oxå blev det bestämt & sagt och gjort nästa stopp Yttertänger...


Fikat var på gång så vi bar ut allt till lusthuset för att precis slå oss ner innan regnet började lite försiktigt en bit in i fikat hade regnet slutat men vi befann oss MITT i ett ÅSKVÄDER !! & då  menar jag MITT I  & efter ett tag började det ösregna så vi fick RUSA in på verandan och söka skydd.


Åskvädret mullrade vidare &  medans barnen rumsterade på övervåningen blev vi kvar i köket och pratade MINNEN nya som gamla, vips var klockan nästan halv 7 och hög tid för middag !!  3 hungriga mammor och 6 ungar tuggade glatt i sej ett gäng korv med bröd. Efter middagen hade det blivit sommar ute och vi tog oss ut igen, en sak är säker tiden går alldeles för fort när man har ROLIGT !!!

21.15 satte vi oss i bilen för hemfärd så en BADFRI men väldigt bra dag....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 oktober 2011 08:12


    mmmm..... Mixade jordgubbar med ??? Gott var det iallafall.   temalista                365_foton_2011 hos akson                       ...

Av Anna - 2 oktober 2011 08:09


  "Jungfru Maria" här i ett helt fantastiskt glasfönster...   temalista                365_foton_2011 hos akson                         ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:59


    Den här antipaston var början på den absolut godaste middag jag nånsin ätit så ett litet tips om ni skulle vilja äta gott i Italien !!   temalista                365_foton_2011 hos akson               ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:57


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:52


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards