Alla inlägg under januari 2011

Av Anna - 5 januari 2011 18:14

 Dag 3


& jag hatar min kropp !!

ingen motion idag heller - ryggslutet och vänsterbenet vill INTE !!! riktigt det jag vill & det eviga snöande gör det inte lättare heller men IMORGON då får det ta och bli en "liten" PROMENAD iallafall !!!


matmässigt så är ju "sessorna" hemma & stökar i köket

MEN varken GODIS eller FIKABRÖD har det blivit !!!

&

lite stolt är jag !


hoppas dagen varit bättre för er andra RIVSTARTARE...


& imorgon...

Av Anna - 5 januari 2011 15:00

...hängig


brrr...


blev en snabbvända på jobbet idag först frukost & lite funderingar, förhoppningsvis skrämmde vi inte slag på Daniel som gör sin första vecka.


sen förvisade jag mej själv till garaget & målade klart (nästan iallafall) fattas ett lager på en stol & säja vad man vill men nog väcker dom en liten längtan till våren.

  


Av Anna - 5 januari 2011 13:20


  


idag blev det inte 1 bild utan några som ja om inte annat så visar dom rörels

& kan det bli annat då storkusinen byggt en dupplotorn till en....


temalista



365_foton_2011 hos akson






Av Anna - 5 januari 2011 08:57

...snart tid för ONSDAGSFRUKOST !!!


sen ska stolarna målas en vända till innan det får bli helg

känns som en alldeles lagom arbetsdag för min kropp !!


Min bästatse handledare får jag klara mej utan idag får

sending you fun filled birthday wishes
och hoppas hon fått frukost på sängen...

Men när jag skulle ladda ur kamerorna, visade sej att väska med kameror - pengar och annat smått & gott visst fick för sej att övernatta nere på Pålsvägen, bara att hoppas att den skött sej !!!


Så planen får bli att sparka upp sessorna - hoppa i lite kläder &.....

Av Anna - 5 januari 2011 08:14

Dag 2


Hm....


Nej fuskat har jag iallafall inte gjort  


motionen däremot ja den är fortfarande 


0


eller 10 minuters vandring i snön


nått som jag nästan förträngt är att på söndag öppnar


 Svärdsjös nya gym


öppet hus mellan 15-18 ska ta mej en funderare på om det skulle kännas bättre att vandra på löpbandet i några månader innan istiden försvunnit...

Av Anna - 4 januari 2011 20:30

...eller hur


men 11 1/2 timme sen jag vandrade hemmifrån

för

efter mitt målande var vi (jag & sessorna) barnvakt åt kusinerna bus


MYS


mamman skulle göra sin första arbetsdag sen Vincent föddes & pappan jobbade, innan han skulle förbi doc. för att kolla på en värkande armbåge. Det hela slutade med röngten inne i Falun & en spricka i armbågen - inte konstigt att den värkte !!

Farmor i huset skjutsade iallafall hem mej och mina små som nu ligger klistrade framför 112 !


& jag ska nog ta mej en titt på vad dom har för sej på BYGGLOV !!!

Av Anna - 4 januari 2011 08:54

...att ha


RÄTT !!!

människa igen alltså & så ringde Annika & gav mej


15

 

minuter till innan hon dyker upp så det blir nog en bra dag idag oxå...

Av Anna - 4 januari 2011 07:46

...halvdöd


& stirrar ut i mörkret

verkar som om jag blir tröttare ju mer jag sover

tur att det inte är något obotbart

en dusch & lite frukost sen så är man igång igen...


take care 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards