Alla inlägg under januari 2011

Av Anna - 16 januari 2011 18:11

...med dom bästa


i fredags tog jag & sessorna en fika på DU & JAG (eller jag drack "bara" en latte) innan vi fångade upp Sara

helghandlade på MAXI åkte hem för att titta på Lets Dance

& ja nånstans där på vägen       

Lördagen blev dagen då JULEN flyttade ner i källaren igen - tvätt & plockdag

& idag först

HOTELLFRUKOST på Bergmästaren sen en  snabbis till  Kupolen där Angelica shoppade en tröja & tights medans Alexandra hann med både en berlock till arbandet - Jeans - linne - tröja & allt bara på 45 minuter dom kan dom där 2.

Full fart mot Säter och Skönvikshallen där det blev innebandy & vinst med 17 - 5

bugar och bockar går bra ibland.

Sen lunch på MAX ja jag vet vissa dagar är inte som dom borde.

HEM i ishalkan - VILA - ispromenad så det fick bli en korttis på 2 km men nu kan man iallafall inte klaga på kyla !!!


Imorgon VÄG & MÄTDAG !!!


...

Av Anna - 15 januari 2011 11:17

...

Av Anna - 14 januari 2011 11:48

  

så blev det...



temalista



365_foton_2011 hos akson






Av Anna - 13 januari 2011 22:31

...en helt


VANLIG dag igår lite småseg tog jag upp till tidigt onsdagsfika vid 9

personalmöte hela förmiddagen med planering av VÅREN !!!

nye kyrkoherden var med och ja han vågade redan ha åsikter

men

ALLT var en helt VANLIG dag...


Hem för fix och hämtning av barn en extra med hem och den stora hon drog

försökte få tag i min handledare på AF men vid 16-tiden skulle han ha tid för mej

sesåja hade ju inget svårt ärende (så fel man kan ha)


Fullt upp fram till dess & då kom dommen TYVÄRR det finns inga pengar till att vara ute på praktik iår så är det, TACK & ADJÖ alltså åt H-vete med handligsplaner löften och sånnt för NU är det andra regler


NÅJA alltså gjort min sista dag som praktikant IDAG men nu ska jag bara vara lite husspöke för jag tror det finns några projekt att dra igång så SÅ LÄTT SLIPPER DOM MEJ INTE !!! eller hur var det nu DET VAR NU SOM JAG FICK GÖRA SOM JAG VILLE   som min chef sa & ja undrar om han vet vad han lovat !!!

Fika fanns det visst oxå till övers SÅ HELT HAR JAG INTE GJORT BORT MEJ !!! (än)


Allt är ju som det är men just nu känner jag mej TOM så alla RIVSTARTS & FOTO vänner....


JAG HAR INTE GETT UPP

behöver bara samla lite kraft...

Av Anna - 12 januari 2011 08:35

...MÅSTEDAG


måste orka jobba

måste orka vara mamma

måste orka äta rätt

måste orda träna

måste orka va VAKEN


&

ändå känndes det orättvist för allt gick ju ganska bra men allt var så FRUKTANSVÄRT jobbigt...


3,7 km kvällspromenad med syster & så skönt det känns när man INTE behöver frysa ihjäl !


Idag då MAS & troligtvis långmöte men det kan ju bli intressant !!!


funscrape.com 

Av Anna - 11 januari 2011 18:25

... känner mej NYBÖRJARE men vet iallafall att  33.5 g nettokolhydraterna som min pasta gav var lite smått onödiga.

MEN man lär så länge man lever    nu får det bli en KVÄLLSPROMENAD !!!


Protein [g]
Fett [g]
Nettokolhydrater [g]      Fibrer [g]
 Energiförbrukning (Kcal)
Av Anna - 11 januari 2011 08:13

...att jag aldrig



skulle orka upp i morse - trött så jag mådde illa

men tillslut satt vi där och stirrade på varann över frukostbordet

sessorna har vandrat iväg & jag fick 8 minuter till INGENTING

försöka vakna !!!


undras om det blir mÅnGa på " öppnis" idag ???

&

en ännu större FRÅGA

Kommer jag att motstå frestelssen av Smörgåsrån med ost & marmelad

mmm....


den som lever får se


good morning tuesday onward and forward have a good tuesday 

Av Anna - 11 januari 2011 08:08

  


den eviga vilan & just nu en viloplats i vila när snön har vunnit kampen över de flesta gravlyktorna....


temalista



365_foton_2011 hos akson








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards