Alla inlägg den 19 december 2010

Av Anna - 19 december 2010 21:29

...säker


DET BLIR EN VIT JUL


verkar inte finnas något slut på den här snöstormen och imorgon måste jag försöka skotta fram bilen hur nu det ska gå ??? men först ska vi ner till trollen på pålsvägen för en massa KUSINBUS & så ska jag lösa ut en juleklapp till sessorna !!!

Muta syster att åka förbi E & sen handla en julgransfot och GULDGLITTER så vi får pynta klart imorgon !!! för sessorna har bestämmt att årets "gran" ska gå i rött och guld ! tur att dom VET.


Sista skriveriet på "listan" inför torsdagens tomtedate är snart gjort så då vet jag INTE alls allt som ska handlas men man tänker visst rätt mycket när man sover så om några dagar kanske jag har planen klar !!! eller mÅsTe ha


sen inser jag att det är hög tid att göra en tillbakablick av 2010

för

vad har hännt egentligen ???

Av Anna - 19 december 2010 17:43

...tyst det är i


NEJ inte här heller innebandyturnering i hallen medans jag tagit en liten paus i tvsoffan...


...dagens *suck* julgransfoten är DÖD så julgranen kommer inte upp idag. Men det inte tomte hinner med idag så...



Av Anna - 19 december 2010 14:25

...fick bli pannkaka


och nu tragglas det texter och stämmor...


Av Anna - 19 december 2010 11:27

...STANNA INNE

läste i nån kvällstidning igår att det skulle komma in en "snökanon" över Sverige & och varför blir jag inte särskillt förvånad över att dom menade SVÄRDSJÖ ???

nåja

vi ska ta oxå fixa det sista julpysslet

klä

GRANEN

juletankar till er alla...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards