Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 13 juli 2009 09:48

...duscha

sen var lillan hemma igen

*suck*

kompisen ringde och berättade att hon åkt till kusinerna

men dom kunde leka SEN !!

ja då var det bara att göra upp en ny plan då !!!

orkar inte riktigt...

Av Anna - 13 juli 2009 09:25

...då är den lilla på väg ut ska leka

medans nästa ligger kvar i sängen

fick iallafall arbetsuppgifterna till svärdsjö cupen

6 klockan 18.00

&

6 nya efter finalen

så vi behöver bara INTE JOBBA under själva cupen

så skönt !!

får väll bli min uppgift att ta och dela ut tider idag :)

men först mot

DUSCHEN !!!

Av Anna - 12 juli 2009 21:22

...skönt med sommarlov

men just nu känns det bara som om dagarna kommer och går

visst vi gör en massa skoj men...

så frågan idag är ska man göra upp ett ångestschema över resten av lovet

egentligen emot allt jag tror på för vi kommer att hinna

(förhoppningsvis iallafall) med en liten tripp härifrån

plan A innebär en lång

övningskörningsvända

som skulle bli dubbelt så lång som plan B

men vet inte om jag vågar iväg så långt med bilen

*suck*

tänk om man vore miljonär :)

längtar efter lite vuxentid men om några år då så...

får väll stjäla mej några minuter

;)

men imorgon måndag

ny vecka igen..



Av Anna - 12 juli 2009 18:45

...ja vad gör man när badvädret inte vill infinna sej

vi

tog oss en heldag på

där vi tittat på allt från Selma Lagerlöfs bibliotek

till

folkdräktutställningen

och en fika på

blev det oxå

innan vi vände hemmåt mot obyggden

:)

Av Anna - 12 juli 2009 18:02

...är svårare än andra men

ändå känns det skönt att ha bestämmt sej

perfect

Av Anna - 11 juli 2009 11:38

timmar är det

tidsbrist nejdå det blir väll till att antingen korta ner listan eller jobba snabbare

Av Anna - 11 juli 2009 11:20

3 timmar till avfärd...

känns som om vi kanske hinner ??
alla "små" ligger framför tvn

och jag ja försöker samla MEJ

till att göra något

kaffet fick mej iallafall på lite bättre humör

som tur var hjälpte junior till att bestämma lunch

(hatar att bestämma just nu konstigt för jag älskar ju egentligen att laga mat)

men innan jag måste börja med det så är det 40 minuter och ja då borde jag hinna

diska

städa hallen

&

iallafall bestämma mej för vad jag ska ha på mej

:)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards