Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Anna - 13 juli 2009 22:46

mot

samvetet

tiden

känslorna

ja listan skulle kunna bli hur lång som helst

men vad är egentligen

rätt eller fel

???????


så snart kanske det är tid för nytt beslut

fast 1 i veckan tror jag räcker....



Av Anna - 13 juli 2009 20:35

...vet inte hur många gånger jag fått bryt över hallen !!
total kaos

& det är JÄMT !!!
sitter just nu mitt i detta kaos och försöker få ihop tankarna !!!


Vill att min hall ska vara välkomnande inte avskräckande för just nu står där  bara

3 par skor

en picnickorg

en "tom" badväska

ja picnickorgen är naturligtvis oxå tom

en kartong (med leksaker)

en leksaksvagn

en överbelamrad "barn"bänk

har ju inga småbarn längre

ett fult grönt plåtskåp

som varit på väg till förådet alldeles för länge

alltså 10 minuters städning kanske

men även om jag röjer bort allt så ser det ju likadant ut imorgon !!!


SKA SÄTTA MEJ & FUNDERA LITE

framför

en riktig sommarfavorit

!!!



Av Anna - 13 juli 2009 19:53

efter lunch drog vi oss västerut

mot

REGNET

så först slog vi ihjäl några timmar

i

Sågmyra

för att på vägen hem ta en tur till bjursås

där vi spelade minigolf

några banrekord blev det inte

förlorade gjorde jag oxå

helt bakfram men sånt är livet...

väl hemma igen tog middagsinspirationen
SLUT

pizza & kebabtallrik

men vad f-n det är ju sommarlov

;)

blev det på väg hem

*ler*

&

nu sitter jag här och väntar på lillan med kompis ska tillbringa natten här !!!




Av Anna - 13 juli 2009 18:24

av att få 100 personer att rösta i min omröstning

lite trögt går det må jag säja

;)

Av Anna - 13 juli 2009 18:13

så kan det gå om man inte vet vad det är man svarar på !!!

för nu måste det handlas

bäddmadrass

&

sängben innan man kan ta hem sonen

tror inte att han kan stå och sova

men vem vet ??!?!?

Av Anna - 13 juli 2009 09:48

...duscha

sen var lillan hemma igen

*suck*

kompisen ringde och berättade att hon åkt till kusinerna

men dom kunde leka SEN !!

ja då var det bara att göra upp en ny plan då !!!

orkar inte riktigt...

Av Anna - 13 juli 2009 09:25

...då är den lilla på väg ut ska leka

medans nästa ligger kvar i sängen

fick iallafall arbetsuppgifterna till svärdsjö cupen

6 klockan 18.00

&

6 nya efter finalen

så vi behöver bara INTE JOBBA under själva cupen

så skönt !!

får väll bli min uppgift att ta och dela ut tider idag :)

men först mot

DUSCHEN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards