Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 8 april 2009 12:10

Vad finns inne i en knopp ???

Alexandra & Isabella suckar, vilken dum fråga...

- ett löv - en blomma - ja tillochmed en blivande frukt -

Inte så lätt att ha nybörjarNO med alla dessa barn som redan kan så fruktansvärt mycket om

SKOG & NATUR

vi lever ju faktiskt mitt i den

sen blev det lite sagoskrivning :)

&

till er alla där ute

VI HAR SÅ GOD SKOLMAT !!!

men så har vi fått kämpa lite för den

läs mer på

http://www.camillasmatuppror.se/

där även du kan skriva på för bättre mat till våra

barn & gammla !

Av Anna - 8 april 2009 09:42

simitit hem på första rasten HÖLL på att frysa ihjäl så nu är jag hem och hämtar KLÄDER !!!

Högläsning & Matte & lite Engelska är det vi hunnit med !

Nu blir det utetimme med NO...

bäst att kila innan nån saknar mej

:)

Av Anna - 8 april 2009 07:02

 händer det inget konstigt den närmsta timmen ja då ska jag föla med Alexandra

till skolan fram till lunch :)

skönt att hinna med det innan

påsk

för sen känns det som om terminen bara rusar iväg !!


och så är det alltid lika kul att följa med för

barn i alla storlekar är rätt

fachinerade !!

Annars vet jag inte riktigt vad som kommer att hända idag ??
Kroppen skriker VILA & Hjärnan GÖR NÅTT !!

men nu dax att väcka några barn !

Av Anna - 7 april 2009 21:58

Av Anna - 7 april 2009 21:52

14300 steg idag !!!

& raskt upp till en 838:e plats... frågan är bara hur långt jag hinner komma innan veckan är slut.

Imorgon når jag Sandviken !!!


nej en väldigt trött säjer


puss & god natt

Av Anna - 7 april 2009 18:21

dom små är och tittar på fotbollsträning

och

junior är ute och ränner...

själv kan jag pricka av

2. diska

en gång ialla fall...

ska ta med mej block/penna & slänga mej framför tv´n ett tag

Av Anna - 7 april 2009 15:13

...cykelutflykt !!!

Alexandra & jag cyklade över till Östansjö och satte oss och fikade i solen

 -äntligen vår-

vi var tillbaka precis när Angelica slutade skolan fast hon skulle inte hem utan drog till grannen.

Fick tillbaka energin av solen

så nu står

på jäsning !!

Så har Alexandra lovat att fixa hela middagen

:)

Av Anna - 7 april 2009 11:50

... att alexandra ska komma hem från skolan, klassen skulle ut i skogen och det är fortfarande så halt så hon får snällt gå hem men solen skiner så ska försöka oss på att cykla runt sjön (1/2 svärdsjön) lite dricka och frukt är packat....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards