Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anna - 8 april 2009 22:44

puss & god natt

Av Anna - 8 april 2009 21:37

inte fysiskt men mina

9700 steg idag

har tagit mej över komungränsen och nu är det 6 mil kvar till Gävle får se om det blir några mil under påskhelgen


klättrat upp till plats 739 har jag oxå gjort

känns bra tävlingsmänniska som man är hoppas på uppehåll imorgon förmiddag för då blir det en långpromenad med sonen.


Skulle behöva lite mer motivation bara...


Av Anna - 8 april 2009 21:28

REGN !!!

hoppas det tar med sej snön skulle så gärna vilja ha det grön/brunt när vi kommer hem efter lovet !!!

Själv har jag tappat farten totalt men det är bara att hoppas att energin återfinner sej imorgon och att smärtan försvinner!!

SEMESTER

men efter en vecka är man antagligen utvilad

eller så behöver man en extra vecka.

skulle önska mej några dagar i

SOLEN

med nån eller ensam med en bra bok !!!

dåligt med ;) just nu

TRÅKIG

är precis vad jag känner mej eller

TRÖTT

men det måste väll vända nån gång och då blir det

BÄTTRE :)

Av Anna - 8 april 2009 19:14

Av Anna - 8 april 2009 18:51

- nej !!

- hm ska ringa och fråga Hadlie

- ???

- nej mamma det har dom inte !!

min yngsta dotter har fått telefondille... kan sitta i "min" garderob

(av alla ställen) och prata hur länge som helst...

TJEJER !!!


eftermiddagen har iallafall varit LUGN var ner och busade lite med O sen tog jag och Angelcia en cykel/gång vända ner till fotbollsplanerna

för att titta hur mycket snö som låg kvar.

En hel del men man börjar se "gräset" på en del fläckar så det finns lite hopp

Adde & Alex hade däckat framför en dvd när vi kom hem.  När jag sen smet upp till ICA träffade jag Anna (B) livsfarligt att prata och handla samtidigt känner att jag borde ha mera tid men just nu är det som det är.


iallafall iväntan på grönt gräs pågår fotbollsträning i hallen så jag överger datorn innan jag blir målvakt eller nått !!


Av Anna - 8 april 2009 13:09

skönt var det

hunnit med att prata lite med syster oxå

fortfarande med bebis i magen men snart så måste den väll titta ut

känner mej fortfarande frusen

men vi ska ner och busa runt med O en stund

så det ska väll få mej varm igen !!


Av Anna - 8 april 2009 12:10

Vad finns inne i en knopp ???

Alexandra & Isabella suckar, vilken dum fråga...

- ett löv - en blomma - ja tillochmed en blivande frukt -

Inte så lätt att ha nybörjarNO med alla dessa barn som redan kan så fruktansvärt mycket om

SKOG & NATUR

vi lever ju faktiskt mitt i den

sen blev det lite sagoskrivning :)

&

till er alla där ute

VI HAR SÅ GOD SKOLMAT !!!

men så har vi fått kämpa lite för den

läs mer på

http://www.camillasmatuppror.se/

där även du kan skriva på för bättre mat till våra

barn & gammla !

Av Anna - 8 april 2009 09:42

simitit hem på första rasten HÖLL på att frysa ihjäl så nu är jag hem och hämtar KLÄDER !!!

Högläsning & Matte & lite Engelska är det vi hunnit med !

Nu blir det utetimme med NO...

bäst att kila innan nån saknar mej

:)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards