Alla inlägg den 21 april 2009

Av Anna - 21 april 2009 23:21

...att säja


puss & god natt

Av Anna - 21 april 2009 22:47

iallafall när det gäller

TV !!!

synd bara att jag är så

TRÖTT

men ska försöka hålla mej uppe

en stund till

Av Anna - 21 april 2009 22:44

...aha

!!!!


Av Anna - 21 april 2009 22:04

är fixade innan ombesiktningen på måndag !!!

men så kom junior hem

och

rabblade upp 3 träningsmatcher på 4 dagar !!

me only a mum...


så nu skulle jag ha bakat fixat och donat så allt var klart men

nähä cykelturen tog musten ur mej

får försöka mej på en ny plan imorgon !!


Av Anna - 21 april 2009 22:02

..så mycket energi på att försöka få nån annan ledsen !!!

TRÖTT

är det jag blev så jag hoppas på lite

UPPMUNTRAN

imorgon

!!!!


Av Anna - 21 april 2009 13:18

förvirrad hela dan...

så jag bestämde mej för att cykla runt sjön

tungt för det "blåste"

hem och satte på kaffet

och så ringer det...

Alexandras fröken.... 

& naturligtvis hade hon ramlat ner från en sten i skogen och gjort illa båda knäna !!!

Så nu är det bara att plocka fram kryckorna igen

för högerknät är som en ballong !!!

PUST !!!  

kaffet fick ta en microvända och själv ska jag slänga mej ner till skolan och hämta hem en cykel  !

Av Anna - 21 april 2009 09:55

...för dom flesta

nån annan kanske får sej ett gott skratt

och i värsta fall

(för min del)

en tankeställare....


iallafall så vet "några" av mina närmsta att jag försökt att lägga ner tid på

"vuxenpoäng"

!?!?!

ofta med stor framgång men oxå vissa "bottennapp"

som att ha en lite för kort tunika i kyrkan

men vad f-n jag har ju faktiskt snygga ben !!!

iallafall så känns det som en nystart

och i 2 dagar har jag varit "påklädd" och fixad i håret

(tom lockar idag)

för visst "mår" jag mycket bättre när jag inte låter mej förfalla

&

uppmärksamhet är BRA !!!

;)

men nån gång under gårdagen insåg jag att jag måste klättra lite högre

såg mina NAGLAR

&

håriga ben

inte för att jag jämfört benen men

 det är fortfarande "fler" med i matchen !!!

vill hitta tillbaka till mitt

vackra jag

igen för nånstans ligger det gömmt

och ja jag blir väldigt glad av att höra

att jag är vacker

för skönheten sitter i betraktarens ögon !!!



Av Anna - 21 april 2009 09:41

lilla O´s nya utryck så frågan är bara vad dom har fått det ifrån

sötisen

så jag har hunnit ner och haft lite mysstund i soffan !!!

puss & kram unge

glad blev hon iallafall av att se sin moster igen...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards