Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Anna - 5 mars 2011 09:26

...paus


fför i TORSDAG´s tog vi oss först till Lager 157 & Bubbleroom i SÅGMYRA !!!

lite smått och gott fick snällt följa med hem

LUNCH

på Dalasalen (supergott) sen ut till Danholn för att hämta lillaste syster på jobbet

en vända i FALUN

innan vi åkte hem fikade - packade om för kvällen


innebandy för lillan

&

kör för mej !!!


Först ner till Pålsvägen med LITE ren tvätt

(mindre kul att vara utan tvättmaskin med SMÅBARN & ja ännu tråkigare om dom blir magsjuka)


bytte ren mot lortig tvätt (eller ???)

pussade lite på småtrollen där nu nästa mådde mindre bra


HEM


för att titta på förödelsen i badrummet

där

hade dom tagit ut mattan

skrapat rent väggarna

bilat hål i golvet

men

hålet i väggen hade inte sågats upp (???)

hm...

fortsättning lär ju FÖLJA såsmåningom


mot

KYRKAN för att inse att HÄNDEL plitat ner rätt svåra stämmor *suck*

trött och sliten började jag känna mej

upp till Tänger igen somnade då vid 23

&

01.00 blev jag väckt av en illamående Angelica

hur kul vi hade den natten tänker jag lämna åt fantasin


gårdagen

blev

SOFFDAG framför TV för det var länge sen jag var så fruktansvärt trött att jag trodde jag skulle svimma så fort jag försökte sitta UPP !!!


dagen glädjeämne blev stafett silvret till Svenska Herrarna i Oslo

annars mest MÖRKER


men efter en halvbra natt måste finns det hopp om livet igen....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards