Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 10 augusti 2011 21:12

& ner som en )...


Kände att jag behövde en LITEN middagsvila efter lunchen andra tankefelet för dagen

för jag har inte kommit i fas än efter den TIMMEN men är man trött så är man !!!


Imorgon är iallafall plan A att skjutsa in Sara till körskolan och fylla på

 som börjar bli lite småtomt men så var det ju ända sen i lördags vi fyllde på (eller ???)

nu har ALLA fått ge önskemål och matlista till nästa tisdag är IFYLLD !!! (skönt)


EN annan sak på LISTAN är

plugg & sen gäller det att köpa RÄTT plugg !!! men det är iallafall morgondagens bekymmer. Ny elvisp borde oxå följa med hem te byn. För vår är rätt trött eller DÖD så den ska skickas till elvisphimlen !!!


Men nu ska kalasfröken ha middag för sockerkicken är visst ÖVER !!!

Av Anna - 10 augusti 2011 10:48

...så


nu sitter jag här och hämtar mod tills jag måste ut IGEN (11 minuter kvar på tvätttiden) susde ner för backen på CYKEL i KLÄNNING !! HUR tänkte jag då...


Nåja paketet till M ligger iallafall i hallen och väntar så en sak på listan avklarad.
Den stora sessan tycker att det verkar som en PERFEKT bakdag & först ut är CHOKLADBOLLAR !!!

Av Anna - 10 augusti 2011 08:30

...FÖRE


Klockan bara 2 minuter men ÄNDÅ !!!

så ner i källaren en snabbis

&

nu morgonte IDAG blir en KALASDAG för den lilla så paketshopping för henne.


SJÄLV fortsätter ja min dans här hemma 2 steg fram & 1 tebax.



Av Anna - 9 augusti 2011 23:14

...när


man är LESS - fixa naglarna !!!

för när alla är filade och målade med både under och överlack

ja

vem orkar vara ARG längre.


För vad gör ALLT om 1000 år & nu sitter jag här och småler och funderar ut hur i h-vete jag ska få till 


  LIVET    &   KÄRLEKEN    


för nån stans därute måste han väll ändå finnas

drömprinsen ????


Av Anna - 9 augusti 2011 19:45

...berättade


en stor nyhet

ja ha då baby på gång till i mars !!!


&


tipsade henne om att det fanns plats (hoppas jag iallafall) på dagis så det kanske var dax att ringa placeringen !!! var jag ELAK då ??? nej då men oaktiverade 3-åringar är INTE roliga särskillt dom som inte kan skilja på mitt & ditt !!!

HOPPAS det blir bättre när han får dagisplats !!!

För det är inte KUL att känna sej så här varje dag

Av Anna - 9 augusti 2011 15:57

...regnet kom


Hann jag (& sessorna) med att plocka

liter  VINBÄR !!!
2 l. röda & resten svarta. Perfekt att ha i frysen när vintern kommer.

&

nu har jag börjat bestiga TVÄTTBERGET !!!

Av Anna - 9 augusti 2011 09:47

  Mids

mIdsommarsaftons morgon börjars alltid med kransbindning, skvaller, skratt, tårta men väldigt sällan med SÅNG i radion med en massa ÅHÖRARE !!! fast dom slapp ju ialla fall SE oss...



temalista




 365_foton_2011 hos akson




Av Anna - 9 augusti 2011 09:17

...av


DRÖMMAR helt fantastisk underbar men med dom konstigaste händelser.

&

vaknade med ett leende.


Dagen IDAG är rätt osrkiven tvättstudgan bokad från 16 & regn utlovat !!! 

annars är det väll idag "höstbestyren" drar igång första Fotbollsträningen för den stora.

nej kanske dax att ta tag i det sista här hemma innan nästa vända...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards