Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Anna - 16 mars 2011 22:09

...STÅR



toaletten i HALLEN !!!


men badrummet är flytspacklat och allabarnen är kissade och sövda.

favoonsdag med dom bästa !!! och även om det var surkärringsvarning med huvudvärk i morse så blev det precis så där bra som det bara kan ibland !!

först

FRUKOST myyyyys sen skulle jag och Annika försöka oss på att ordna några tipspromenads frågor FLAMS & FNISS på högre nivå. Bestämmde oss för att gå två trappor upp för att få lite ideér i bokhyllan. Tar varsin bok Annika går före sätter sej i soffan och när jag ställer mej i dörren är det NÅN som sätter på TV´n

men ingen av oss hade rört något

&

nejdå tvdosan llåg utom räckhåll på bordet och vårt "sällskap" ville nog bara visa sitt missnöje över något eller få oss att VAKNA !!


kvällen har jäspats igenom ett föräldramöte där kommentarer är överflödiga

fast alltid kul att få "umgås" !!!


nu borde jag krypa ner och somna så smått för imorgon bär det av mot TVÄTTSTUGAN 0700 !!!

och ja med hopp om LIVET....





Av Anna - 16 mars 2011 06:48

...var det


och nu sitter jag här och funderar på hur jag ska tillbringa min snart

STRÖMLÖSA

dag ! får bli en ONSDAGSFIKA & lite pyssel tillsammans med Annika i några timmar !!


Sen tid att prova NYA tvättstugan....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards