Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Anna - 26 maj 2010 23:46

jag inte ligger i sängen redan

borde ha sovit för LÄNGE sen men det blir väll som vanligt

SNURR & MARDRÖMMAR eller väldigt konstiga drömmar iallafall

inget att göra åt det så


puss & god natt

Av Anna - 26 maj 2010 21:37

för det är ju rätt ORÄTTVIST att sitta och prata med nån som dricker Irish Coffe & Vin - lillördag idag !!

Löste vi några problem då nej men nog kom vi fram till att jag är en feg stackare som ALDRIG vågar nånting...

MEN DET VISSTE VI VÄLL REDAN ellerhur !!! iallafall bestämmde vi oss för att det måste vara 3:e gången gillt & det blir en helkväll på SLUSSCAFET i sommar ! 

för snart är den HÄR

älskade SOMMAR som jag i år inte har några förhoppningar på alls ett oskrivet BLAD  så det kan bli precis hur som helst. En sak är säker, jag andas & lever alltså finns det HOPP även för mej !!!

nu blir det till att pausa min förvirrade hjärna i tvsoffan...



Av Anna - 26 maj 2010 17:38

mitt i allt elände


du kommer ihåg den där "historien" om helan - halvan & x-et (BRA)

helan & x-et vet vi ju hur det är med

men

KANSKE

finns det en ny halvan ???


hm...för att det ska bli mer invecklat ja vad ska man säja om goda grannar ??

(och inte är det min granne utifall nån börjar fundera)

&

att   är väll ändå inte förbjudet ???

men

det är nog hög tid att göra något vansinngt innan det blir VANSINIGARE...


men


MILJONER KRAMAR TILL ER !!!

Av Anna - 26 maj 2010 15:58

att veta vad man vill


haft en helt fantastisk dag först på cykeltur med O, men inget nytt under solen. Först var vi ut till Kejsars och tittade på kor & hästar (lite läskiga är dom) sen vidare till tômta för FIKA !!! mys dagens höjdpunkt var när "en sån där" (fiskmås) tog en fisk och flög iväg med, kottplockning för att kasta i vattnet och ja då det kommer vara jag som kliver på dom i sommar men det är då det...


...hemåt igen för LUNCH & hämtning av storsessorna för en ny picnic på altanen men efter nån timme blev den lilla helt slut så nu är det SOVTID igen !!!


men sen då LÄNGTAR efter   

Av Anna - 26 maj 2010 08:33

har jag varit i över en timme

men barnet ja hon SOVER fortfarande !!!

misstänker att hon behöver det...


...fint väder verkar vi iallafall få så picninc får det bli så småningom...


men nu "datatid"...

Av Anna - 26 maj 2010 06:52

eller en testvända iallafall !!!



men IDAG ska jag bara vara ha en "mosterdag" med O !!!

Så nu är det hög tid att väcka sessorna hoppa i kläder och rulla ner till pålsv...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards