Direktlänk till inlägg 26 september 2010

något ingen förälder borde...

Av Anna - 26 september 2010 16:38

...behöva uppleva


i fredags tog jag sessorna med mej till Borlänge för att gå på Kupolens 20-års jubileum.

Hade några fantastiska timmar


fika 


shopping

(TILL MEJ - konstigt men kul) 


Alexandra fick bli sminkad av en makeupartist

(hjälp vilken ångest det kommer att bli när man ska släpppa lös henne på stan ungen fattar nog inte riktigt hur söt hon är)

blev så SNYGG så att till&med lillasyster fick lov att tala om det 


jubilemustårta (& mutgodis till dom små)


mer shopping


& mitt i allt ringde syster och berättade att det varit en olyka på vägen i till stan så vägen hade varit avstängd - tänkte inte mer på det...


fredagsmiddag på MAX


småhandling på ICA MAXI (nagellack idag igen - måste ju ha något att variera sej med)


hemåt 


och vid Sveden undrarde sessorna vad jag trodde morbror hade för sej ??? stannade på näste busshållplats för att ringa och kolla upp det.


dom var hemma och skulle strax bada lillan så det blev till att stanna och snosa lite baby - titta när hon badade ;) lite IDOL hann vi oxå med innan mina små höll på att somna i soffan...


iallafall berättade Sofie att räddningsfordonen åkt förbi i flera timmar och då insåg jag att det inte var en liten olycka.


2 bilar hade fontralkrockat och 4 var skadade varav 2 barn...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 oktober 2011 08:12


    mmmm..... Mixade jordgubbar med ??? Gott var det iallafall.   temalista                365_foton_2011 hos akson                       ...

Av Anna - 2 oktober 2011 08:09


  "Jungfru Maria" här i ett helt fantastiskt glasfönster...   temalista                365_foton_2011 hos akson                         ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:59


    Den här antipaston var början på den absolut godaste middag jag nånsin ätit så ett litet tips om ni skulle vilja äta gott i Italien !!   temalista                365_foton_2011 hos akson               ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:57


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:52


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards