Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 3 april 2010 21:59

det kunde finnas något att se på tv´n men nej då får väll ta och leta vidare...

Av Anna - 3 april 2010 19:46

om det perfekta hälsoschemat !!!


Så nu får man beställa väckning vid sex för vad jag just det sex (& jag lär ju inte bli den som väcker, mitt i natten ju)

Sen flyter dagen på som vanligt tills man avslutar med ett skoköp vid 18.30 (undrar hur många skoaffärer vi har öppna då) för att kasta sej i bilen och hinna hem till 19 då man häller upp ett glas rött medans man jäktar fram middagen på bordet till 19.30


OCH ORKAR man följa schemat i 3 veckor JA DÅ SKA MAN BLI PIGGARE !!!!

får se om jag hittar nån som kan tänka sej att väcka mej vid 6 för annars verkar det ju rätt meningslöst   

Av Anna - 3 april 2010 19:29

ja inte är jag hungrig alls

och som angelica sa 

- om jag tar lite till så slipper jag äta frukost imorgon

så sant som det är sagt men trugar i mej LITE godis för sakens skull.


Imorgon blir det LÅNGPROMEND & en massa MYS !!!



Av Anna - 3 april 2010 08:20

när man har fått sova en HEL natt för

Alexandra är "mycket" bättre så idag känns

det som om det finns hopp om livet !!!

Blir en vända upp till mor & far i Tänger & "påska"

 lite SOL har jag oxå beställt

ten bucks and i will tell you where all of them are 

mer godis till barnen....

ja påsken FORTSÄTTER !!!

Av Anna - 2 april 2010 22:41

är det en ny dag imorgon

för idag kommer inte att platsa på någon topp- eller bottenlista

en dag bara.  Tappade fokus på livet & orkade inte var HÄR & NU men visst så kan det bli ibland. & snart i drömmarnas värld hoppas jag ENERGIN   kommer tillbaka.

SAKNAR...


puss & god natt

Av Anna - 2 april 2010 17:26

dax att lägga i sitsta tvätten (för idag)

sen blev jag överröstad och ska laga Amerikanska pannkakor till middag (hur påskigt är det ???)

funderar på om jag ska orka dra igång något nytt projekt eller bara vara ikväll ???

En rikitigt LÅÅÅÅÅÅNGFREDAG har det iallafall varit & det säjs att det är nyttigt att ha tråkigt....

funscrape.com 

Av Anna - 2 april 2010 15:36

varje gång jag ska byta lakan blir jag TRÖTT på allt som borde ha rensats bort för länge sen.

Så IDAG tog jag tag i problemet och nästan löjligt men 20 minuter och en säck senare ser man faktiskt vad som finns....


... börjat med att tvätta har jag oxå gjort


VANSINNE

nej men känner mej UTTRÅKAD idag...

Av Anna - 2 april 2010 12:48

har några fönster som behöver putsas

kusinerna längtar efter vad som döljs i

men den som väntar på något gott...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards