Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 9 september 2009 21:56

..hsft en jättetrevlig KVÄLL

(dag oxå förästen)

men uppdateringen får komma imorgon...

jag faktiskt ska åka och klippa mej :)


puss & god natt

Av Anna - 9 september 2009 21:43

...sonen tycker inte att mitt månskensbonderi är särskillt lockande :)

Men tänk om jag hade en riktig

tja...

Av Anna - 9 september 2009 09:26

...besökare har jag haft den här månaden

&

det känns som om jag skrivit om precis ingenting...

Kan ju bero lite på hur jag mått

men nu är jag tillbaka igen :)


Pratade med A-K igår om klädprovning

&

behovet av NYA KLÄDER !!!

skulle ge rätt mycket för att känna mej

iallafall lite snygg nån gång Guld i mun

ska försöka få till en klipptid iallafall

&

hoppas att kroppen håller för lite träning

"smygtränar" ju lite med barnvagnsrullning...


Nej det är väll bara att börja ta tag i eländet IGEN...

motivtion - träning - belöning

Av Anna - 8 september 2009 20:35

...jag längtar till mer än sängen

;)


puss & god natt

Av Anna - 8 september 2009 12:28

...tills kusinerna slutar skolan !!!

blev en kort sovning i morse

så vi har hunnit med "öppnis" oxå !!  

...

Av Anna - 8 september 2009 09:38

testar...


Av Anna - 8 september 2009 09:32

...och jag som bara satt och VÄNTADE... ny sida betyder en stunds pyssel....


Kom ner till syster och O hade vaknat vid 5 så ändrade planer :)

redan varit bort & kollat vad sonen har för sej på taket

tittat på traktorer, kor, lastbilar

&

haft fruktstund

så nu sover den lilla och jag ja jag kan väll kolla runt lite här...

Av Anna - 7 september 2009 21:59

ja ha då Farm Ville det oskylldiga spelet

har fått granförsammlingens präst att start krig mot mej :) 

hon ska få...

*ler*

även om sonen tycker vi är lite tragiska


men

annars vet inte riktigt...

...hur man ska få ner alla känslor i ord just nu !!!

anti allt period - eller har haft när inte kroppen vill längre :(

men idag är första dagen som jag kännt mej som en (1/2 iallafall) människa

full fart hela dagen

&

jag har faktiskt hunnit med mer än jag trodde här hemma

lite drama blev det när Angelica såg POLISEN på vår infart

ADDE ADDE ADDE hon har förstått !!!

han hade redan sett dom och var på väg...

(fråga inte - men det är inte så hemskt som det låter)

när han sen gick ner i källaren

ja då visade det sej vara vattenläcka

så det var bara att ringa jouren

som kom och lappade ihop röret så nu är det bara att hoppas att det håller tills imorgon...


Hörde något idag som fick mej att LE & HJÄRTAT ATT SLÅ fortare

närvaro

hm... + poäng i mammahjärtat

som alltid...


men nu lite sömn

 så


puss & god natt


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards