Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Anna - 17 juli 2009 23:42

...den börjar bli slut !!

& när vi kom hem så kom det en telefonbeställning på MER !!

ska fixa med det imorgon...



en kall dusch stod sen högt upp på önskelistan

så det fick det bli

(även för någon annan ;) hoppas du tyckte det var lika SKÖNT som jag !!!)

lätt nerkyld var det bara att börja med middagen och sen begav vi oss mot

SÄTER !!!
så efter ett kort stopp på

Kupolen

ja då blev vi liggande på en gräsmatta

vissa tittade på bilar

lillan spran runt och knäppte 100 kort med systers kamera

medans

jag och alexandra mest gjorde ingenting !!!

han iallafall med & ringa andra Anna om morgondagens äventyr

hoppas att A-K är så vaken så hon orkar med...


fredagsmiddag

mmm

Varmkorv på ICA MAXI

gott ?? nja men mätta blev vi

men NU

mot sängen....

Av Anna - 17 juli 2009 23:36

idag igen

men idag med alla barnen (& Hanna)

tror inte riktigt på att värmen är kvar i vattnet så jag blev sittande på stranden med min bok



som efter 11 hela kapitel faktiskt börjar bli rätt bra !!!

nåja

junior var som vanligt rastlös

så jag lovade en övningskörningsvända mot Säter & crusingen till kvällen...

Av Anna - 17 juli 2009 23:28

varför ???

det får man nog aldrig veta

ibland är det tur att man inte kommer ihåg vad man drömt om

för ledsen var jag iallafall inte (i vaket tillstånd)

tog min bok & tekopp med mej ut

så skönt med den där ensamma (?) stunden på morgonen

ner för att boka tvättstugan

förvirrade iväg mej lite

;)

vilket ALDRIG är fel inga stora disskusioner bara VARA

när jag sen tog mej upp för trappan ja då började sessorna vakna

så det blev utefrukost !!

innan jag tog tag i dagens projekt

nytt överdrag till utesoffan...


väl klar så blev det snabblunch !!!

för

det var ju faktiskt badväder !!!


Av Anna - 17 juli 2009 15:30

...bloggande igår !!!

åkte till T-byn på kalas !!!


Emmas

började med en störtskur

men efter lite korvätning så var det full fart i poolen tills alla var iskalla !!!

fika & fiskdamm

precis som det ska vara !!

PAUS

i några timmar !!

då ingen orkade göra nånting ALLS

slö slapp likgilltig


Eriks

ändå vildar & busigare 9 vilda ungar i en pool

kan väll inte bli mycket mer än

SKOJ !!!


efter 8 timmars kalasande var

JAG

rätt nöjda med att hälla upp ett glas vin och däcka i soffan...




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards