Alla inlägg den 4 april 2009

Av Anna - 4 april 2009 22:53


puss & god natt

Av Anna - 4 april 2009 22:35

fast idag är det tvärtemot

borde ha tagit dom där extra stegen

sagt

att jag saknar att "störa" dej

lite mycket just nu men det är precis sånt här som kan kännas jobbigt i allt just nu att faktiskt inte ORKA !!!

 & det är inte så att jag inte känner mej

men solen håller på att väcka mej till liv igen !!

SNART ;)

Av Anna - 4 april 2009 22:28

kan man bli annat än glad !!

Av Anna - 4 april 2009 16:28

som förlagt bilnyckeln, hittade den i en apotekskasse !!!

Av Anna - 4 april 2009 13:26

Angelica åkt runt runt och jag tog med mej en kopp kaffe ut för att sätta mej i solen en stund !! Stackars lexandra ligger nerbäddad i Addes rum med feber & huvudvärk typiskt när hon skulle på kalas.Själv börjar jag få ångest för jag har faktiskt ingen aning om var jag (eller junior) lagt bilnyckeln !!! HJÄLP så jag måste gå på nyckeljakt !!!

Av Anna - 4 april 2009 10:10

...eller en vision om hur våra hem ska vara !!

förutom

form - färg - funktion

känslan man vill skapa både för sej själv och sina gäster..


Av Anna - 4 april 2009 07:17

och idag ska jag försöka hinna med allt det där jag SKULLE HA GJORT !!!

Adde ska med mormor & morfar till IKEA !!!

 Alex & Gelan ska på varsit kalas...

så första problemet blir att leta på min försvunna

!!!

sen har jag en deklaration att göra

&

sätta mej ner för att fundera på det jag och Tina pratade om !!!

Kioskansvarig - JAG !!

det blir nog bra får se det som ett litet projekt i år !!!

ska bli skoj att få nått annat att tänka på

Av Anna - 4 april 2009 07:11

i torsdagskväll såg vi efter lilla O i några timmar

det blev både bad i vattenpöl & badbalja

en tur i vagnen upp till ICA

;)

massa innelek men

vilken lyx att få mysa tillsammans med henne tills hon somnade

&

igår när hon fick telefonen och jag frågade om vi skulle komma ner och leka så svarade hon !!

 mmmm

gosan


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards