Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Anna - 30 mars 2009 22:36

när jag gick från gymmet imorse såg jag att syster skickat sett sms

ville bara veta vad jag skulle göra !??!


ringde upp


och fick nån flåsande i örat

skumt

nej inte alls bara en liten Olivia som blev överförtjust att moster var i telefonen och efter en stund fick jag henne att försöka förklara

(eller iallafall ge telefonen)

till sin mamma !!!

misstänker starkt att hon ärvt

telefongenen


men nu får det nog bli


puss & god natt


Av Anna - 30 mars 2009 22:31

skrev för nån dag sen att fotbollen har börjat för iår

KUL !!!

visst men som vanligt lite kort framförhållning

junior ringde strax efter 21

och ja då

samling imorgon 16.30 !!!

men barnvakt är fixad

Torsång här kommer vi :)

Av Anna - 30 mars 2009 22:26

jag har gjort något fruktansvärt

åt upp din

men jag har fixat barnvakt åt dina småsystrar imorgon

lovar att köpa en NY !!


Av Anna - 30 mars 2009 19:38

från att ha kännt mej

"slut"

vände allt och energin bara kom så jag passade på att röja av i köket !!!

Av Anna - 30 mars 2009 18:05

köttbullar & mos stod det på menyn idag

ska titta in på lite receptsidor och se om jag

hittar nått mumsigt !!!

Av Anna - 30 mars 2009 17:27

och att potatisen ska bli klar kan jag försöka fortsätta med mitt bloggande

för när sessorna blivit hämtade på skolan ja då var det dax att fylla på frukt & mjölkförådet IGEN !!! så lugnt på ICA inte så många som hade samma tanke som mej (just då ja) sen tog Angelica och cyklade över till grannen medans vi skulle köpa med lite fika ner till syster men då verkade det som om hela världen intagit affären !!! konstigt - känndes nästan som om det var fredag eftermiddag, Efter lite köande så blev det tillslut KAFFE !!!  och då kom jag ihåg vad jag INTE SKULLE ÄTA den här veckan... nåja det är väll bara att ta nya tag igen... måste !!!!

Och nu ja stitter bara här och väntar på att potatisen ska bli klar !!!

 tittar på lite julkort & man måste bara LE !!! när man ser Alex & Olivia !!

vilken GLÄDJE !!!

Av Anna - 30 mars 2009 16:28

tycker det är mycket mysigare att vandra runt ute istället !!!

men idag blev det så idag.

Sen hämtade jag upp Mia för en lunch på stan

syster & Olivia var oxå hungriga

så det fick bli kings arms

GOTT - långt över förväntan !!!

och O charmade grannbordet

:)

På vägen hem passade jag på att ringa ner till Flen

för att höra hur det mås med magen

tydligen halvlungt

men snart är det dax

NYFIKEN

på vad det är för liten individ som gömmer sej därinne !!

Av Anna - 30 mars 2009 14:20

öppnade jag mina ögon i morse !!!
jahaja juniors buss går .36 alltså lite tajt om tid

snäll som man är så hörde jag mej själv säja

JAG KÖR DEJ !!

upp med alla

fixa frukost

och så fick ja den ljusa ideen om att åka och träna

packar

fixar te i termosmuggen och en macka

07.55

är alla på väg !!!

väl i bilen slappnar jag av och känner

TÖRSTIG

tittar mej omkring

inget TE !!!

så det blev frukost på McD innan träningen !!!


en liten fråga är varför blir det så här ibland

ja just nu kan man väll skylla på tidsomställningen

:)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards