Alla inlägg den 11 september 2010

Av Anna - 11 september 2010 19:43

...på shoppingrundan


ja efter frukost tog vi oss in i storskogen och lager 157 i Sågmyra om vi gjorde några fynd ? nja blev iallafall en full påse .... joggingbyxor, fleece set, strumpor...  sen FIKA latte & snickerskaka


men sen började det !!

vi skulle försöka gena genom skogen till Borlänge först asfallt sen blev det GRUS (& nej nu blir Adde arg sa Gelis - eftersom han tvätttat bilen igår) åter asfallt och ett vägskäl där vi tog VÄNSTER vilket visade sej vara helt FEL FEL FEL

hamnade i Insjön men där fanns ju HJULTORGET och en massa affärer som tyvärr inte hade oss något till OSS !!! fast fniss & fnissigare hade rätt skoj.

så nu blev det till att ta stora vägen mot Borlänge för att först köpa en flaska rött & sen in och titta på UNDERVERKET´s rea & här borde det komma en underklädesbild men nja tror inte det. SNYGG var den iallafall min nya bh !!!!

efter det lunch på KUPOLEN

 

där vi oxå kom ut utan att ha handlat NÅGOT !!!

men nu hade nästan HELA dagen gått & mat till kvällen var det vi hade kvar på listan..

så ICA MAXI fick sej ett besök - lite mat - mycke godis och nya NAGELLACK !!!


när vi svängde in hemma på gården sa Alex MITT SMÖRGÅSMARGARIN så

gnissel & gnöl fick gå in medans jag traskade upp mot ICA ...


för att få veta att juniorerna tagit 3 poäng, skönt med en match kvar.


...möten som gav insperation till lite ost & kex till vinet.


så NU efter middag - godis - tv är det hög tid att plocka fram osten...



Av Anna - 11 september 2010 19:41

...till&med regnat

men i ett frostfritt hörn på min balkong

  

där finns en liten del av sommaren kvar !!!

Av Anna - 11 september 2010 18:04

...& ett glas rött


blir en bra början på lördagskvällen :)


Av Anna - 11 september 2010 17:24

..ICA


eller ÅHHHHH....

men vad f-n  VARFÖR   

Av Anna - 11 september 2010 08:11

...efter en kupp


lurade sessorna på en timme igår och gissa vilka som somnade samtidigt som dom la sej ner :) innebär fortfarande att MAMMAN vet bäst !!


&


själv sommnade jag nån gång vid 22-tiden vilket måste betyda att jag inte behövde luras !!


så ibland lyckas man

något

jag har varit VÄLDIGT dålig med är att ta med mej kameran (eller den har legat i väskan men använnt den nja det har jag INTE gjort) SKÄRPNING finns så mycket vackert därute

&

nånstans finns ju drömmen om en RIKTIG kamera !!!


idag blir det till att en shoppingvända men när jag frågade sessorna vad dom behövde blev svaret STRUMPOR hm...


får se vad som händer under dagen


...så nu FRUKOST




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards