Alla inlägg den 26 september 2009

Av Anna - 26 september 2009 23:21

...att få ner tankarna i ord

MEN TÄNKER DET GÖR JAG ;)

ska till kyrkan på familjegudstjänst imorgon både

Lillkören (Angelica) & Änglakören (Alexandra) ska

vara med och sjunga...

Sen får vi se vad det är för väder och hur trötta alla är...

TRÖTT ja det är kanske därför ingenting fungerar som det ska...


...puss & god natt

Av Anna - 26 september 2009 19:15

...satt här och längtade efter en ÖL !!!

TACK JUNIOR

som la sin i frysen åt mor :)


Av Anna - 26 september 2009 19:04

...anfaller !!!

  

efter middag tog sessorna sin tillflykt till klätterträdet :)

fotade lite och när jag satte mej och börja fläta Alex hår

så kom Angelica på att hon inte kunde komma NER men

glad satt hon kvar och filosoferade tills Alex säjer...

-det har landat kråkor i trädet !!!!!

AAAAAA HJÄLLP HJÄLLP !!!

ja fåglarna blev nog presic lika rädda !!! men sen fick hon sjunga

till storebroren kunde rädda henne :)


Av Anna - 26 september 2009 17:04

...middagen :)

Av Anna - 26 september 2009 10:16

...får hjärnan att klarna

iallafall tror jag det

mitt i allt bloggande har jag och junior olika uppfattningar om

det gör ont att tatuera sej eller inte

AJ

annars skulle jag nog gärna ha en (tror jag)

men det jag egentligen håller på med är att få alla att vilja samma sak

om det går bra

????????????????

en plan var att åka till ridklubben som firar 40-års jubileum idag

skulle vara nån show vid 13-tiden men

rosa kjol i stallet.....


som ni förstår går det inte så bra


nåja nu är kaffet iallafall slut & jag är inte ett dugg klokare...

men vet vad jag saknar ;)

Av Anna - 26 september 2009 08:31

kikade förbi och läste om dagens tarokort ...

Så om jag tänker på dej ;) hm...

får väll försöka få något gjort här hemma istället :)

Av Anna - 26 september 2009 07:23

...somnade så tidigt som igår :)

skönt nja vaknade mitt i natten och undrade var jag var

vilket är fruktansvärt konstigt eftersom jag ALLTID sover i min säng

kan ju delvis berott på gårdagens disskusioner...


Var iallafall till Valbo en vända *ler* därav mitt något förvirrade inlägg från Media Markt

- fast rätt skoj att dom har datorerna uppkopplade

Så medans Mia shoppade testade jag - rättvist !!!

köpte hon INTE men Alexandra däremot tyckte nog att hon borde gått hem med en....

Sen blev det fika på Waynes !!!

Lite småsaker som tjejerna behöver innan

IKEA

skönt att bara strosa omkring lite

kom iallafall hem med det jag skulle haft

TVÄTTKORGAR & 

NATTLAMPOR (till sessorna) lila till Alexandra & svart till Angelica


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards