Alla inlägg den 24 september 2009

Av Anna - 24 september 2009 22:24

...lite tv

(kanske)

sen


puss & god natt

Av Anna - 24 september 2009 21:52

...hm

vaknade helt slut

men efter en KALL promenad ner till syster blev det bättre

"mosterdag" har det varit "öppnis" sen vila och lite trädgårdsarbete

en precis vanlig dag !!! full med massa bus...


...sen hem och middagsbestyr !!!


En vända ner till klubbstugan för redovisning av restauranghäften och då helt plötsligt slog det mej

AVUNDSJUK

på vad ????

ja låt oss säja den här helgen blir LÅNG - LÅNG - LÅNG

som tur är finns det en del skoj inplanerat :)


Av Anna - 24 september 2009 21:33

På föräldramötet igår märktes det tydligt att föreläsaren var EMOT

internet mm.

Att däremot komunicera med sina barn var (håller helt med) livsviktigt

nåja känner att jag faktiskt GÖR det

men ibland är man ju inte riktigt med

&

när jag i förrgår kom ut från badrummet och ropade på junior - då var han försvunnen !!!

ja helt borta

men nu är han ju så stor att han faktiskt klarar sej själv så jag sätter mej vid datorn

loggar in på facebook

....nu blire ut och träna lite...

taaaccckkk för att jag hade missat det :)


Av Anna - 24 september 2009 19:01

...blir man inte förvånad ???


Av Anna - 24 september 2009 12:40

...lite mathandling på ICA MAXI & därutanför satt S tror det var länge sen

jag blivit så glad över att se nån sitta upp :)

samtidigt som det är oerhört OVERKLIGT att tänka sej in hur det känns för dom

som fortfarande inte vet...


...hemfix lite ;) iväntan på andra Anna

som jag förövrigt "motvilligt" *ler* lånade ut i  5 minuter

undras vad man får för det ;)


sen var det föräldramöte och efter Alexandras utfall efter skolan kändes

det ganska ofattbart att man kan säja att det är BRA i klassen :(

men som tur är så fanns det vuxna som sett & förhoppningvis blir det klassbyte....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards