Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna - 24 augusti 2009 23:18

hittade äntligen min laddare till mobilen

BAKOM TANGENTBORDET


Av Anna - 24 augusti 2009 23:07

för vilken växel har du lagt in - måste hinna ikapp !!!! eller egentligen....


...fast skulle vara rätt skoj att ha nån att "tävla" emot


- vill du se mej naken ???? (ja ;) alltså och inte ni andra)


motivation - träning - belöning


låter det rättvist

för


motivationen verkar ha infunnit sej (hoppas den är här för att stanna)

träningen är igång

men

belöningen får fundera på det ett slag....

...klar *ryser*


Kalla kårar fick jag idag möttes av iskyla inte så trevligt :)

men desto trevligare var det att vara på fotboll

SEGER

för dom stora småpojkarna - U-laget

så skoj att se hoppas på fler sånna matcher ihöst...


men nu borde nån sparka mej i säng....

äventyr med lilla O väntar imorgon...



puss & god natt

Av Anna - 24 augusti 2009 22:38

först 

en ursäkt till kvasthilda min hjärna är inte på :)


sen en liten TANKE !!!

haft en omröstning om "vem" som läser min blogg - eller tittar förbi !!!

nästan 50 personer har "talat" och 5 ska känna mej ?!?!

än så länge inget konstigt med det...


...men nu åter till ursäkten för visst är världen rätt liten för att man helt plötsligt kan "råka" hamna på någons blogg - som det sen visar sej att vi (kanske) har vissa gemensamma bekanta :) KUL men lite skrämmande...


...så tänk om nån som känner mej sitter och följer mina små tankar och funderingar kan sin matte och vet att 1+1 inte blir 2 utan 6  *ryser* men nejdå jag har nog inte alls avslöjat mej

;) men kanske DEJ !!!


och om nu "stugägaren" sitter och läser RÄKNA INTE men fortsätt gärna och läsa...

jag bjuder på lunch nån dag !!!


....fast som jag sagt till mina vänner - läser ni JA då får ni skylla er själva & får kanske veta något ni egentligen inte vill veta....


rörigt JAVISST men sånt är livet !!!


Av Anna - 24 augusti 2009 14:58

...med all komunikation ;)

men ibland får man veta saker fast det kanske inte är meningen

vilket ställer en del följdfrågor !?!??!

och just nu

några allternativ till löpträning


- det går bra att ta en LÅNGPROMENAD med mej nån DAG !!! (eller kväll)

- eller DU vet ju vad man kan göra istället ;)

och träna ska man göra för sin egen skull....





Av Anna - 24 augusti 2009 12:20

..."järnets väg" i Åg


Av Anna - 24 augusti 2009 09:03


Måndag    promenad   40 min

Tisdag

Onsdag    *

Torsdag

Fredag     *

Lördag     vila

Söndag    vila

Av Anna - 24 augusti 2009 08:57

...så det här inlägget är nog mest för mej själv....


Första mätdagen idag *suck*

varje måndag morgon i 8 veckor ska se om det tänker ge något resultat

Midja x0 cm

Mage x9 cm

Höft  x9 cm


vilka siffror kommer att räknas som 0


så idag

Måndag 24 augusti

Midja +/- 0

Mage +/-  0

Höft +/-   0


önska mej lycka till...

Av Anna - 24 augusti 2009 08:55

...för när man tror att allt är som det ska ja då

är väskor - skor - ALLT bara borta !?!?!

Hann iallafall till skolan itid

och jag har hunnit ut på min promenad tänker ge det 8 veckor

MÅSTE bara ORKA !!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards