Inlägg publicerade under kategorin Rivstart - 2011

Av Anna - 6 januari 2011 23:51

Dag



&

ingen kommentar

för här har det snöat både lodrätt - vågrätt - vanligt

ja

löpbandet lockar mer och mer...

Av Anna - 5 januari 2011 18:14

 Dag 3


& jag hatar min kropp !!

ingen motion idag heller - ryggslutet och vänsterbenet vill INTE !!! riktigt det jag vill & det eviga snöande gör det inte lättare heller men IMORGON då får det ta och bli en "liten" PROMENAD iallafall !!!


matmässigt så är ju "sessorna" hemma & stökar i köket

MEN varken GODIS eller FIKABRÖD har det blivit !!!

&

lite stolt är jag !


hoppas dagen varit bättre för er andra RIVSTARTARE...


& imorgon...

Av Anna - 5 januari 2011 08:14

Dag 2


Hm....


Nej fuskat har jag iallafall inte gjort  


motionen däremot ja den är fortfarande 


0


eller 10 minuters vandring i snön


nått som jag nästan förträngt är att på söndag öppnar


 Svärdsjös nya gym


öppet hus mellan 15-18 ska ta mej en funderare på om det skulle kännas bättre att vandra på löpbandet i några månader innan istiden försvunnit...

Av Anna - 3 januari 2011 18:38

Så var vi igång då

min "smygstart" går som på räls för inte en godsak har jag stoppat i munnen

&

då har jag & sessorna både ätit


lunch - som fick bli en sallad med parma  &  soltorkade tomater

&

fika - eller för min del en kopp kaffe


på stan


middag - hemgjord pizza (Alex middagsdag idag)


till kvällen kommer jag med gott samvete att njuta av en


STOR KOPP TE !!!


Motionen däremot fick stäcka sej åt 2 timmars vandrande på KUPOLEN !!! och alla steg är ju steg men önskar att min kropp skulle vilja samarbeta lite mer under dom närmsta veckorna...


Hoppas ni haft en lika bra dag...




Av Anna - 2 januari 2011 14:26

tänker dela in min Rivstart i 8 delmål med det stora slutmålet på

- 5 kg


VECKA 1


- stopp för godis & fikabröd

- (minst) 30 minuters promenad varje dag

 

så vecka 1 blir alltså en "smygstart"  men förhoppningvis räcker tiden till för slutmålet...

 

 

... vägning & mätning ja det blir det VARJE  vecka !!!

Av Anna - 2 januari 2011 12:29

Invägning & inmätning avklarad


[mått.jpg] 

  start12345678(resultat)
3 82 cm                          
4 96 cm         
5 102 cm         
6(v)60 cm         
 (h)61 cm         


     

&


den "hatade"

Invägning71.00 kg    (resultat)
vecka 1         kg
vecka 2  
vecka 3  
vecka 4  
vecka 5  
vecka 6  
vecka 7  
vecka 8  

så då var det bara att köra...

Av Anna - 26 december 2010 19:34

tja den 3 januari startar "årets" utmaning

5 kg SKA bort på 8 veckor

så får det bli ;)

planen då

tja 8 långa VECKOR

så vecka

1 - får bli en smygstart för min del (fortfarande LOV för sessorna vilket innebär..)

2 - Rivstart med GI

3 - Rivstart med GI

4 - ett litet frågettecken antagligen fortsätter jag min Rivstart annars Nystart

5 - Nystart

6 - Nystart

7 - Nystart

8 - Nystart


& förhoppningsvig kommer RESULTATET bli precis så bra som jag önskar !!!

men det gäller ju inte bara att äta rätt

så det får bli PROMENADER - PROMENADER - PROMENADER för hela slanten...


hur långt och mycket ja det kommer jag att bestämma under tiden !!!

så alla glada

håll tummarna & skrik lite på mej om jag börjar tappa motivationen

&

på tal om motivation så måste jag komma fram till lite bra belöningar under vägen !!! men VAD...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards