Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 22 augusti 2011 20:15

...höstterminen


& jag skulle kunna skjuta rektorn (bildligt talat alltså) för när alla barnen gått in i sina klassrum stod jag &  några mammor kvar därute bara för att ja prata lite kanske. Då kom specialpedagogen ut och frågade OM det var okey att jag köpte en dator till Alexandra - för hon hade INGEN aning om att rektorn sagt (till mej då) att hon begärt pengar till en dator i våras.

Upprörd, jag ??? Nej då men imorgon bitti ska jag traska ner och höra hur dom tänkt sej !!!

Hoppas hon kan sin skollag !!!


Men vad sjutton ingen idé att börja fundera över morgondagens problem SÅ mot FALUN där  jag & Mia tänkte oss en lung stund på Waynes men jag det tänkte visst en hel massa gymnasieelever OXÅ !!! så särskillt lugnt blev det inte MEN han med att fundera lite över vissa framtidsplaner...


Sen har timmarna runnit iväg med veckohandling - hundpromenad - tvättberget &

ja kvalitetstid med sessorna !!!


NU mot tvsoffan som ropar på med mej !!!


Av Anna - 22 augusti 2011 17:01

...bara


dricka nja kommer INTE att fungera så en liten middag med sessorna får det bli

&

imorgon ska jag ta och försöka mej ut på en liten TUR !!!


Hur har dagen varit för er andra ???

Av Anna - 22 augusti 2011 08:07

...skolan



BÖRJAR igen det har varit ett LÅÅNGT - SKÖNT - SOMMARLOV för sessorna !!!

fast ja nu när regnet börjat ösa ner är det skönt att komma in i vardagsrutinerna

Men lite sovmorgon fick dom allt när rektorn bestämmt sej för att vi skulle börja 1 timme senare så hon fick vara med och hälsa välkommen :(



&


för mej innebär idag start av RIVSTART 2011 - 2.0

maten är jag inte ett dugg orolig över (tar en startdag med nutrilette för det låg 5 påsar i skafferiet) men eftersom jag fortfarande har ont så in i h-vete förstår jag inte hur jag ska komma i form !!! KNEP efterlyses tacksammast...


Snart på G att skjutsa ner bilen till syster & sen UPPROP vid flaggstången innan bilen går mot Falun med veckans Ålandsressenärer !! 3:e måndagen i rad nån i bekanstskapskretsen kliver på Birka Paradise idag.

Sen blir det date med Mia & ja vi har inte hunnit träffats sen midsommar vilket lät som en evighet sen.



...

Av Anna - 21 augusti 2011 23:24

...

Av Anna - 21 augusti 2011 10:54

..oturen


att jag tittade förbi på tjejernas fotbollshemsida


för inte började matchen 14.00 utan 12.00 & då är det rätt bra att kliva upp vid 10


&


den lilla hade inte bara EN match nästa helg utan match på lördag & cup på söndag (hemma iallafall) men eftersom den stor har bortamatch får vi se hur vi fixar ihop det...


Men då är då & nu är nu fotbollspelaren har bara skorna kvar och lillasyster följer med på samlingen


Själv stärker jag mej med en stor KAFFE för sömnen blev sisådär inatt med TRÖK !!!

Av Anna - 21 augusti 2011 10:09

...på


några veckor som jag satt med en godisskål framför mej !!!

&

det känns bara SKÖNT


så laddad inför rivstarten !!!


Hur känner ni andra er ???


Av Anna - 20 augusti 2011 21:25

...att


ÄNTLIGEN (efter en HEL vecka) kunna sova i sängen igen provade att lägga mej på rygg & ja det var väll inte helt behagligt men jag får iallafall luft. Så idag ser jag fram emot att få SOVA !!!


 man blir liksom lite bättre människa om man får lite SÖMN !!!


sist men inte minst


den andra Anna  som firar i Oslo med familjen !!!

Av Anna - 20 augusti 2011 15:46

...jag har


VÄRLDENS BÄSTA BARN


lämnade sessorna hemma med junior när vi åkte imorse (eller han fick skjutsa mamma & moster en bit på vägen) & kom nyss hem till en tyst & tom lägenhet !


nu ringde sonen som varit på

med sina systrar


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards