Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Anna - 2 augusti 2011 22:30

...när HELA INLÄGGET FÖRSVANN  AAARRRRGGG


nåja tar det en gång till Hel halvdag i Rättvik.

 Först några timmar vid siljans strand eller mammorna på land och ungarna i VATTNET !!! För sällskap av A-K & kidsen har vi haft.


OERHÖRT VACKERT vi har det här uppe. För er som inte har njutit av utsikten nån gång.


Sen fick det bli hamburerpicnic efter gågatan så man (om man nu kände för det) kunde titta på bilarna samtidigt som man åt. OM man nu kände för det.Mitt i allt frågar sessorna om Emma fick sova över i Tänger för då blev vi ju en till i gruppen *ler* för vette katten vad dom menade riktigt men det var väll klart hon fick.


Så nu har morfäräldrarna krupit till kojs, sessorna spelar KORT & jag tänkt (om jag inte somnar) kolla runt vad resten av världen haft för sej idag...


Av Anna - 2 augusti 2011 10:43

...INGEN


campingfantast men nu är det gjort och ja egentligen tycker jag det är hur skönt som helst att sova i tält !!! funderar på VAD man ska sova på för att få det att fungera.

Den lilla som tycker allt nytt är LÄSKIGT pratade oavbrutet tills hon somnade men sen har dom sovit hur gott som helst BÅDA två.


IDAG blir det en vända till RÄTTVIK &  fint väder verkar det bli så eftermiddagen tillbringas vid eller däromkring...


Så ut och IVÄG !!! Ha en riktig bra där UTE !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards