Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Anna - 22 juli 2011 21:45

...i


OSLO & på UTØYA


    

Av Anna - 22 juli 2011 21:30

...stora FUNDERINGAR på vansinnet i NORGE


just nu det känns som om det är alldeles för stort att ta in och alldeles för mycket som man inte riktigt vet ÄN.


Här hemma blev det så att storsessan tog sin tillflyckt till Pålsvägen och lekte med småtrollen så den trasige pappan fick ta och vila foten ett tag. Själv tog jag med mej den yngsta och åkte mot Roxnäs och början på Kopparträffen (eller kopparpesten som den stora döpt det till)  OCH är det inte självast F-N för när vi var på väg ut på udden började det naturligtvis att ÅSKA !!!  (så jag fick ställa in en lätt chockskada dotter i deras kiosk en stund innan vi flydde till bilen) iallafall blev hon lovad en heldag imorgon så storebror skjutsar in och tängerfolket släpar hem henne.

ICA MAXI nästa och idag fick ordet STORHANDLING verkligen göra själ för sitt namn !!! en hel vagn med MAT - MAT - MAT (så nu blir vi nog mätta i nån dag)

& sen fanns det ett MÅSTE på lista INPACKNING till min risbuske så nu har jag provat

och håret känns så SKÖNT !!! kanske ska ta och prova deras shampo & balsam oxå !!!

hem

(eller först förbi "lekstugan" på pålsvägen) upp och tvinga ner junior för att bära upp ALLA kassar full fart mot tvättstugan och i med första tvättmaskinen sen LUNCH

& är man riktigt hungrig så är tillochmed pyttipanna okey.

I med maskin 2 och sen ner för FIKA och BUS innan det var hög tid att återvända till verkligheten (läs gärna TVÄTTSTUGAN)

så kvällen har gått åt till att traska upp och ner, middag förståss och så en massa otäcka nyhetsbilder. Men nu får det bli SOFFMYS med min ÄNGLAR

Av Anna - 22 juli 2011 20:47

...får det bli


med start "efter" semestern ÄR du oxå sugen ???


Av Anna - 22 juli 2011 09:03

...livet


IGEN men nån energikick blev det då INTE för "gammel" bröjar bli mer än lovligt virrig

tyvärr är det väll så livet kan se ut.


Nåja eftersom vädret inte var särkillt badvänligt provade vi simmhallen 2 eftermiddager eller jag satt med min bok  medans sessorna roade sej i vattenrutchbanorna.

& sen blev dom ju inte särskillt ledsna över att det gick 2 betande ponnyer på gården...


Hämtade junior vid tåget igår klockan 13.30 sen pressentshopping åt SARA som fyllde 18 efter det full fart mot Pålsvägen för skiftbyte och en massa ENERGITANKNING med småtrollen   & just nu väntar jag på att sonen ska vakna IGEN visst åkt från Lumsan så jag hoppas på en vända till Maxi...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards