Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Anna - 16 juli 2011 21:00

...det inte


att försöka titta på tv en lördag kväll för det kan väll inte bara vara jag i hela sverige som sitter och stirrar på dumburken

eller jag gör ju inte det heller för det finns INGET som kan få mej att sitta still så länge

har

istället roat mej med att spika upp två ramar och en luffarslöjdsgrej som legat lite för länge sen stal jag sonens skruvdragare och satte upp en magnetlist brevid ytterdörren

där sessorna ska få sätta sina VIKTIGA-TA-MED-TILL-SKOLAN-LAPPAR som alltid blir efter.

väntar bara på att få sätta upp drapperierna för att få in lite mer färg.


sen finns det lite på vill-ha-listan

skulle sitta fint med en miljonvinst...

Av Anna - 16 juli 2011 16:37

...lite


när mina sessor tänker komma hem

ja Alexandra & N har varit hemma och stökat runt ett slag i hennes rum men nu tog dom kameran med sej ut på promenad !!!


Känner att det iallfall var välbehövligt med en TYST dag för att ORKA !!!


Tror det får bli en vända mot Ludvika när vädret verkar ha gått i baklås !!  så kan vi fortsätta med SOMMAREN sen...

Av Anna - 16 juli 2011 13:26

...dag


börjar i ett hörn och hoppar till nästa *suck*


om jag hittade nått på min cykeltur nja velandet gjorde att jag åkte hem utan att ha handlat men lite idéer fick jag allt...


&


nu lite lunch sen tvättsortering...

Av Anna - 16 juli 2011 11:34

...får det bli


Båda sessorna har flytt fältet och jag tror jag börjar bakifrån och tar en vända i byns 3 bästa butiker. Eftersom klockan snart är 12 och dom stänger nog innan jag hunnit klart. Så upp på cykeln och mot  Små vackra ting - Solänget blommor & sånt - Tjolamalia för att se om det kan finnas något att köpa till HALLEN !!!


....

Av Anna - 16 juli 2011 09:45

...&


idag är det faktiskt bröllopsdag men NEJ inte för mej men om x antal timmar blir Anna & Tobbe herr och fru (vad det nu blev) helt säker på att det blir VACKERT iallafall...


Den lilla fortsätter sin leksvit och idag är det grannen som ska besökas får se vad den stora kan tänkas hitta på...


SJÄLV blir det till att beta av MÅSTELISTAN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards