Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Anna - 15 juli 2011 19:14

...INTE


åka in till arbetsförmedlingen IDAG blääää....

men jahaja kanske får komma ut på praktik igen te hösten så Annika fick ett samtal och ja då hon kna mycket väl tänka sej att umgås med mej IGEN !!! men nu var det ju så att "chefen" oxå gott på semester (tur att jag vet var hans postlåda bor) men eftersom min hanläggare kommer tillbaka först 15/8 så känns det inte som nån världskris.

SPÖREGN var bara förnamnet på dagens väder så HUR mycket folk som helst på stan & det kändes som Ica Maxi lockade mer än city.

Satte mej i bilen backade ut från parkeringen och ringde upp junior som undrade var jag var & sen var det bara att leta upp en ny parkeringsplats IGEN 10 minuter senare och lite lätt blöt gick jag in på systemet med mobilen i högsta hugg för att pricka av handlingslistan som kommit med SMS !!!

& vem mötte jag där om inte vår KYRKOHERDE även han med mobilen i högsta hugg, och nej då han hade heller inget emot att jag kom tillbaka (nu har vi ju aldrig jobbat ihop så han vet väll egentligen inte vad som väntar)

hem eller först kyrkbyn sen linghed och sen äntligen HEM och MAT !!

men efter det har jag inte gjort så särskillt mycket...


Skulle vilja hitta på nått men vet INTE vad...

Av Anna - 15 juli 2011 08:04

...det blir


GRÅVÄDER funderar iallafall jag på OM det har varit sommarens SISTA baddag !?

skulle behöva in till Falun en vända men dundersnuvig så kanske får ta det på telefon istället får se om jag kan kurera mej eller inte.

Sessorna har playdate  eller Angelica flyttade visst hemifrån igår (fast SOVA hos mej ville hon) och tänker fortsätta buset när hon behagar att VAKNA !!!

Alex hon tar en vända till körkompisen C och hoppas på en stunds uppehåll så dom kan ta ett dopp i poolen.


Fast igår var det ju fortfarande så där SOMMRIGT   och eftersom vi inte kommer att röra oss särskillt långt innan slutet av sommar är det rätt skönt att höra andras semesterhistorier - verkar som om 1:a på "årets" semesterlista är GÖTEBORG ! & senaste gänget kom hem i förrgår så mycke skratt blev det.


Själv vete katten vart vi kan tänka oss att åka men det är ju många veckor dit...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards