Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Anna - 8 juli 2011 23:38

...innan


jag ska försöka mej på attt SOVA


Först på stranden idag oxå med 3 minuter till godo och sen kom Stina ALLTID lika  glad och NYFIKEN attans tror att svara NEJ jag har ingen aning inte kommer att fungera så länge till...


Efter ett tag kom Elsa förbi och hämtade Angelica så bara EN att slåss om filten med.

SOL - BAD - LÄSNING - PRAT -FIKA

i olika konstalationer  lite småkoll på trollen på andra sidan viken som i flytvästar (inte ensam) & med följebåt kom simmande de 400 metrarna i 22 gradit vatten och motvind.

&

med det blev dom dagens "superhjältar" mer mys men vid 16 gav alla upp så vi åkte över til Klockars för att INTE få med oss den lilla hem eftersom hon tänkte fortsätta leken uppe i Hunsen.


Mot ICA och   tur det blir SEMESTER nu & ja främmande ville herrn ha oxå SÅ får se till att inte göra honom besviken...


Hem lite MIDDAG och PAUS för helt slut i huvudet efter dagens blåst. Innan det var HÖG tid att ta sej upp och hämta Angelica igen... Och just det kvällsdopp & grodjakt  i HUNSEN !!!


Sen bara va'  &  ja LÄNGTAR tills imorgon...

Av Anna - 8 juli 2011 20:00

...jag


LER   

Av Anna - 8 juli 2011 09:49

...är


FÅ upp änglarna SEN - STRANDEN !!!

och börja på en NY bok IGEN !!!

nått helt annorlunda den här gången tror jag det får bli...

för sen måste jag leta reda på  &

& fortsätta med alla dessa mord på GOTLAND !!!

Av Anna - 8 juli 2011 09:37

...besikelsen


i dina ögon när inte livet blev riktikgt som man hoppats för leendet nådde inte riktig fram till ögonen och jag vet INTE vad jag ska göra för att kunna hjälpa dej.

hoppas

bara att allt kan bli så bra det bara kan...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards