Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Anna - 6 juli 2011 20:00

...vanliga


DAG hade klockan på 06.30 för att hinna med att hämta tvätten innan grannarna skulle börja tvätta tur var väll det för när jag masade mej ur sängen vid 06.3+ visade det sej att junior fortfarande SOV ja ha upp med honom och sen ner i källaren. Rätt förvirrad när det verkade som om daggrannarna redan jobbat ett tag (fast gammla gubbar kanske är morgonpigga) Klar blev jag iallafall i tid...

Upp TE & slutet på boken

Sen MORGONPROMENAD och ja onsdag och jag håller  än fast börjar fundera om mitt vänsterknä tycker livet är TRÅKIGT !!!

Inte lika många leeenden idag men SKÖNT att röra sej sen hem för att VILA nån timme på kökssoffan innan resten behagade VAKNA.

Förmiddagens utflyckt fick bli en hämtvända till TÄNGER (så nu är allt där det ska) & blommvattning på kyrkogården. Sem gjorde vi en leverans till Pålsvägen och körde KUSINBUS ett tag innan LUNCHEN som åts medans kaffet bryggdes till eftermiddagens BAD (för visst kom det en massa mörka moln men en STUND så)

Framme på STRANDEN känndes det hela tiden som om det stora molnflaket från väster var på väg mot oss men på någe sätt lyckades solen att fortsätta SKINA hela tiden.

Sessorna ägnade sej åt bad bus med Elin & Hanna och jag började på ännu en  bok !!!

Glasspaus och kaffe sen bara slö slapp & likgilltig (nja kanske INTE då)

Strax före 4 drog jag på mej ett linne för att gå på toaletten och sen när jag kom ut i SOLEN igen så   knäsvag   

Helt plötsligt tycks den här veckan gå alldeles för fort PLAN B blir imorgon...


Hemma igen för köttfärslimpa fäskpotatis & ett glas vitt !!!

skickade sessorna på ett kvällsdopp i ån & själv sitter jag här och FUNDERAR

hög tid för mindre tankar och mer handling för det här är ju OLIDLIGT

*suck*

Nu eller SNART en till kväll med Morden i Midsommer sen hoppas jag kunna SOVA !!!

Av Anna - 6 juli 2011 17:12

...jag


kände sån LÄNGTAN   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards