Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Anna - 3 juli 2011 22:56

...Sågmyra


istället för stranden eller rätt ska va rätt så FÖRE stranden ska det stå. Med syster som chaufför och de 3 yngsta med i bilen gjorde vi några timmar i sågmyra !!!

Shopping nja halvdåligt  men lite slank iallafall ner...

Mätta och belåtna satte vi oss i bilen hemåt och när sessorna lekt lite SKOLA så var det dax för dagens bad !!! Blåste som bara den när vi klev ur bilen men så stranden låg i lä så ja SKÖNT var det.


Hem för att ÄTA igen ibland känns det verkligen som om vi inte gör nått annat än ÄTER !!!


& så han jag NÄSTAN klar med all DISK innan det var dax att hämta hem den stora fröken från sitt fotbollsäventyr ! !!! vilket idag kan sammanfattas TRÖTT & HUNGRIG !!! (sovit sött  i några timmar nu)


sen kom junior HEM  och skjutsade bort mej till Vasalund för att stoppa in den ena cykeln i bilen & jag gjorde nått välbehövligt !!! KVÄLLSPROMENAD bort till Österbyn innan jag cyklade hem igen !!!

och ja det KÄNDES bra så NU får det bli skärpning på RIKTIGT för måste verkligen försöka komma iform IGEN !!!

fler träningsförslag   

...

Av Anna - 3 juli 2011 19:10

...

Av Anna - 3 juli 2011 18:30

...jag


bestämmde mej just DÅ när jag stod där ensam i  mörkret 3 djupa andetag, andades in det gamla och visst kommer jag att stå där men då är allt annorlunda måste våga tro på att det här är RÄTT !!! sen gäller det att ALDRIG vända sej om inte ens en blick över axeln....





Av Anna - 3 juli 2011 09:45

...LÅNG


men tror inte nån stans TRÅKIG dag. Kom vi hem utan både cyklar & bil. & ja varför ska man ta något för givet ???


& just det vore kameran hemma skulle det komma några bilder (men den som väntar på nått gott..)

Först bars det kransar (stolt lilla där) sen så dansades det & ja tillochmed Angelica i dräkt - fikapaus & rodd men BARA herrbåtar den här gången. Skryt´n - Östanvind - Stinan. Innan vi smet hemåt för MAT & några glas Rosé lite bröllop han vi med under tiden

sen OMBYTE igen (3:e gången gillt) & på cyklarna för en kvällstur. Angelica var så ivrig att min puls blev tillräckligt hög för en VILA på bänken utanför kyrkogården. Funderandes på om det kanske inte börjar bli dax för...

Ja vansinniga tankar flyger genom skallen när man njuter av lite "kyrka-utan kaffe"

men ingen RO för halva vägen kvar...

...& när vi svängde in framför bönehuset var inte Angelica mer än av cykeln så var hon VÄCK och då menar jag BORTA !!!

hm..

Tur att det stod kännt folk utanför dörren - ja pratstund - kisspaus - och sen baren NÄSTA !!!


En cider  - trevligt sällskap och ja knepiga disskusioner men okey LITE skrämmande när det kommer nån med en YxA VILKEN tur för mej att var en lotterivinst. Och ja lotterivinster ja EN

 Dalahäst av betong var högvinsten i första lotterit


Men vann jag då NEJ men min bordsgranne hm... undrars om han går att muta....

Efter ett tag tog SYRET slut så ut och där satt det kännt folk på MUREN så rapport från vansbrocupen och ja sjunger man nationalsången så åker NORGE på stryk. Var nu våra barn lärt sej nationalsången ja det förblir en GÅTA !!!

& så i ögonvrån såg jag "hästen" va på väg hemmåt & Stinas lösning var iNtE helt fel   & från att ha varit en rätt LUGN kväll gick det över till ÖVERFULLT dansgolv. Med en salig (eller jag allt från Präster til bönder) blandning av MÄNNISKOR !! och visst kan jag dansa om jag MÅSTE ???


fast att våga göra det man vill eller veta vad man vill det är ju som BEKANT inte alltid lika lätt men en sak är säker när kön till toaletten är för lång går det betydligt snabbare att smita till granngår´n...


Nåja vid 12 tiden fick jag lillan att inse att det var dags att börja cykla hemåt vilket vi gjorde och kom minsann ända till Vasalund (typ 1 km) då det stannade en SAAB aha...

junior & sara så in med cyklarna bakom en lada och sen tillbaka....


Fast den här gången bara för en stund och beroende på hur man räknar första gången idag. Men     sen hemfärd och lite ja några timmars sömn. För idag en ny dag.....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards