Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Anna - 20 juni 2011 21:34

...blev det


men rätt svårspelat åt alla håll när 90% av spelarna spelade i samma lag för 3 år sen.

kul iallafall att se lite folk.

&

ryggen behövde en stunds vila till känns nästan som om jag vågar titta nedåt utan att det ska smälla till igen, HOPPPAS på mycket energi imorgon !!!!

Av Anna - 20 juni 2011 17:46

...en DANS


hos POLISEN för jag fick med mej JUNIORS körkort som varit på lite villovägar så nu kan ungen ut och köra LAGLIGT igen....


Sen han den stora sessan med att shopppa 2 par skor på rean innan jag gjorde av med min budget på MAT (om man ändå fått välja ;) ) & ja blommor till balkongen slank det oxå med... SÅ nu blir det midsommar även i ÅR !!!


Haft litet familjeråd och bestämmt oss för att åka upp till Enviken på derby

ENVIKENS u-lag mot Svärdsjö U-lag för efter en hel dels velande kom vi fram till att det INTE går att missa....



Av Anna - 20 juni 2011 08:50

...min ABSOLUT


bästa vän just nu eller min och min men min rygg verkar VÄGRA ligga nån annanstans än där så vid halv 2 inatt gav jag upp sängen tog mitt täcke och gick ut i köket och SOMNADE så skönt...


Junior tyckte det var rätt SKOJ när han kom upp vid 6 men men 10 i sju var vi(eller jag sonen satt i passagerarsätet)  borta och MATADE bilen & då fick han ett SMS hämta en "snickarkompis" som haft LEDIGT en vecka och sen ett till HÄMTA chefen SÅ det blev en morgonvända runt sjön. Först hade jag fullt upp att hålla i ratten så det blev en osocial Anna sen stod det en RÄV mitt i vägen (som tur var missade jag den oxå) sen var ögon och kropp VAKNA och jag lyckades få arbetarna till JOBBET & samtidigt hälsa på MORGONTIDIGA männsikor.


Hem igen till kökssoffan - en bra bok -en stor kopp kaffe...


NU mot ica och handla lite bröd...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards