Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Anna - 8 juni 2011 20:00

      ja då var vi äntligen på väg

lugn & skön bilresa mot Arlanda där vi skulle träffas vi 14 en bil kom lite på villovägar så 15.03 checkade vi in.... inte en sekund försent. När flyget gick 15.55 

 



Flyget till München blev en riktigt rolig historia för tror inte jag sett så många snygga tyskar i mitt liv & helt plötsligt hade jag 3 runt mej !!! trevliga var dom oxå    


München ja då började ÄVENTYRET

 

STORM & ÅSKA = stängda startbanor, men iväg kom vi 21.45 BRÅTTOM när nästa plan egenligen skulle lyfta klockan 22.05 i Frankfurt !!!


men upp i ovädret igen ett glas rött & några sidor i boken.

Innan det blev gatlopp några hundra meter   upp i luften IGEN och genom samma oväder för tredje gången.

Så nån gång efter efter halv 2 landade vi ÄNTLIGEN i ROM !!! på en nästan folktom flygplats mot bagagebandet OCH....

 

ja ingen av våra väskor hade dykt upp så den här var mitt första val om jag hade fått nån som ensam åkte runt utan ägare...

hade vi äntligen hittat nån som kunde ta emot anmälan för dom 21 försvunna väskorna ( glad jag var att jag packat ett ombyte i handbagaget)
trötta men GLADA tog vi oss ut i den VARMA natten men inte EN Taxi i syne. Hm....

Till slut dök det upp en bil som vi skänkte till en stackars barnfamilj utan packning sen kom en till där vi skickade ett gäng TRÖTT - TRÖTTARE - TRÖTTAST funderade vi på hur lång tid det skulle ta DÅ helt plötsligt dök den upp

  

FLYGBUSSEN som inte skulle börja gå på nån timma än, men en SUPERTREVLIG chaufför tog och ändrade tidtabellen körde oss in till ROM och bjöd samtidigt på en sightsing genom stan, som var överfull av poliser som fixade inför morgondagens nationaldagsfirande....

04.15 öppnade jag mitt hotellrum & sov nog 5 minuter efter....




  

Av Anna - 8 juni 2011 18:21

....nu

   det här är...

....livet


det här är...

  ...SOMMAR

Av Anna - 8 juni 2011 06:40

...vid mitt

KÖKSBORD

sitter med en kopp te och förundras av TYSTNADEN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards