Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Anna - 22 maj 2011 22:34

...ta slut ????


ner till syster för att låna bilen för att hämta hem sessorna & som resesällskap fick jag med både Olivia & Vincent !!!

1:a stoppet blev Prostgården för att hämta Angelica och där hade man precis dukat fram fika i trädgården så FIKAPAUS !!! O visade verkligen hur stor hon är och klättrade upp i soffan brevi kusinen. Sen när hon var klar trotsade hon kattskräcken och gick in till

DOM DÄR SMÅ SÖTA och tvättade händerna. TACK för kaffet !! & vidare mot Linghed för att hitta Alexandra vilket vi lyckades med på första försöket !!!


Åter mot Pålsvägen för blöjbyte och sen kusinbus i gröngräset !!! & på tal om GRÄS eller vad sjutton det var !!! så började mina ÖGON klia !!! SÄKERT för jag fått må rätt bra en hel VECKA !!!


hem


till SÄNGEN för att försöka orka med middagsfixet som tur för mej stod broccolisoppa på MENYN !!!


sen åter till lite mer klädplock tills jag kände att ORKEN helt försvann SÅ ryggläge framför TV´n & ett "midsommarsamtal" från Eva (blå - vit - gul vart årets order)


 


Av Anna - 22 maj 2011 15:54

...plockar


Med allas KLÄDER ju mer verkar det bli skulle vara skönt att se ett slut på eländet !!!

GAV UPP

för en  stund och tog mej en STOR LATTE - gott - sen e det bara att fortsätta   storsessornas match mot grannbyn slutade 3-3 vilka kämpar dom är när motståndarna inte bara är ÄLDRE utan STÖRRE oxå !!!


Frågan som susar i hjärnan just nu - Klädkod vid nunnefest ???






Av Anna - 22 maj 2011 08:37

...men


Grimsvötn har vaknat till liv, är visst Islandes mest AKTIVA vulkan !!!

den kunde väll ha väntat nån vecka eftersom jag ska upp i luften SNART men vad jag förstod har den ALDRIG påverkat flygtrafiken särskillt mycket eftersom ASKAN brukar vara grovkorning men DET återstår ju ATT se !!!!


Tröknyhet på en vacker DAG !!!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards