Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Anna - 18 maj 2011 21:33

...det är FEL


Har jag gjort rätt då ???


Knepigt men sant för nej DET är f-n inte roligt alla MINUTER men blundar ANDAS

&

känner hjärtat SLÅ   



Känner mej TOM tufft möte i den ONDA divisionen !!! Ändå var det ju jag som drog det längsta strået IDAG !!! Tar ett nytt steg imorgon   



Damernas premiär blev iallafall LYCKAD när dom andra fick in första målet VAKNADES det till liv & vinst med 3-1 !!!


puss & god natt


Av Anna - 18 maj 2011 17:14

...sommarkläderna


KRYMPT en 1/2 storlek under vintern, hm....

Får bli strikt diet tills planet lyfter !!!!

& en massa promenader och cykelturer - kanske titta lite på vad som snickrats efter vägen   men åh vad skönt med nån som är lite händig   



NU snart TVÄTTSTUGAN sen ner till fotbollsplan och stå i kiosken på DAMpremiären !!!

Av Anna - 18 maj 2011 14:47

...bilen


Blev det visst för lillesyster !! Läskigt, fast tur var väll att den var tom...



Av Anna - 18 maj 2011 10:46

...ICA


& varit ner till Angelica med "fíkat" & på vägen klev jag på osäkerhetens sten (eller nått) för ja 1 år har gått men VET INTE !!!


hem fix & kaffe (eftersom jag nu INTE kännde för att följa med upp på MAS) hämtat POSTEN som för en gångs skull innehöll NÅGOT !!!

  • ica+s Buffé
  • inbjudan till Sälen & experium för 189:- 2nätter + inträde för ALLA !!
  • IKEA family
  • & en Mascara  som jag visst vunnit nånstans !!



& INTE nog med det för plötsligt plingade till i mobilen, SMS från POLISEN !!! så nu är passet klart måste ha gått med vändande post eftersom jag var där i måndags.


Men nu mot POSTHÖGEN !!!



Av Anna - 18 maj 2011 08:23

...är den


TEBAX


solen, och förhoppningsvis hitttar värmen hem såsmåningom.


Blir så förundrad över hur starka känslor man kan få klassisk musik & hade SÅ svårt att somna igår sen vaknade jag mitt i en dröm 04.23 låg vaken och funderade fram till 6 tiden då jag NATURLIGTVIS somnade om.


Så den första som försov sej var JUNIOR (tur att det inte hänt nån gång) som blev väckt av sin "kompanjon"  Sen hörde jag Alexandra säja -mamma klockan är 07.17 borde vi inte vara vakna då ????



Dom små kom iallafall i tid & jag måste ställa mej i en KALL dusch för att klara att hinna med att lillsessan får sin frukt & sitt fika vid 09 (ONSDAG IGEN)


& efter mitt svar hos


Anna fick ett svar av Spåkulan:
Du vill ha lugn och ro men det kommer inte att hålla i sig länge till. Du kommer att råka ut för händelser som får hjärtat att slå snabbare både då det gäller lotterier och kärlek.
 
Kan man ju bara hoppas på en BRA dag !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards