Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Anna - 23 mars 2011 22:07

...postlådeångest


tror att våren gjort att jag blivit helt snurrig, eller snurrigare än vanligt (om det nu går).

För borde det inte vara enklaste vägen som är RÄTT för den känns så men så helt plötsligt slog den där postlådeångesten till igen för nej ALDRIG att jag  ska stå där en morgon och fundera över hur det blev så här. Funderandet måste ta ett SLUT dags att ta ett STEG framåt.

*suck*

och till er som inte blev nått klokare - nej det blev inte jag heller !!!


kvällspromenad blev det iallafall förbi postlådan (orna) för att verkligen KÄNNA utan att tänka & känner det GÖR JAG men är det bara våren som spelar mej ett spratt ??


annars TVÄTTSTUGAN på Hedvägen är ju kul (not) 2 tvättmaskiner vilket är bra men TORKTIDEN är inget att leka med så nu hoppas jag att jag inte får allt för mycket skäll för jag lät eländet (eller andra hängningen) hänga över natten.

med en stilla bön så jag slipper släpa upp 1 ton blöt tvätt imorgon...


puss & god natt du snurriga värld


Av Anna - 23 mars 2011 17:44

...hunnit


med nån promenad idag

det får nog bli efter maten....


BEHÖVER rensa tankarna lite...

Av Anna - 23 mars 2011 15:57

...i


kort jeanskjol och t-shirt


        


en dag fylld av leenden


så helt plötsligt  - en iskall blick -

& ja man kan ju inte vara ÄLSKAD av alla

men

frågan är varför ?

tror du verkligen att din värsta mardröm kommer att bli sann? eller är det den du lever i....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards