Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 3 februari 2011 21:52

...fortfarande


LITE seg efter förkylningen

men bestämmde snabbt att en vända till Öppnis lät som en bra idé

vilket det oxå var

smet

lite tidigare för att hinna med att rasta hunden innan jag åkte mot Falun

men

direkt jag öppnade dörren förstod jag att det var något som inte stod rätt till

&

låt oss säja att hans medicin satt sej på magen, själv var han uppe och nej jag kunde inte få ner honom på något sätt så det var bara att ringa "matte"

in

mot först F-kassan för att lämna lite papper & då katastrof 2 fel i papperen men inget som A-förmedlingen inte skulle kunna fixa

KÖLAPP

för att få träffa en rätt otrevlig dam så faktiskt inte alls tänkte hjälpa mej för hon jobbade vanligtvis på ett annat kontor

men

jag kunde ju prova med honom i kundmottagningen

*suck*  & kö igen !!!

Väl framme ringde han upp världens bästa Annika och ja visst fixade han allt !!!

nånstans i vårt samtal ändrades ALLT

då han frågade VARFÖR jag bara varit där på 25 % förklarade, han hummade, tittade på "profil" hummade igen !

Sen släppte han bomben - jag skulle inte alls ha behövt sluta min praktik det var min handledare som GLÖMT att fylla i en kod som gjort att jag kunnat fortsätta.

Hej & hå !!!

Ja så troligtvis kan jag slutföra det jag påbörjat måste bara igenom lite byråkrati igen.

snabbshopping då lillan visst vuxit ur halva garderoben, in på Lindex & hittade 2 par jeans för 79 kronor paret kommer fram till kassan och expediten säjer 60 kronor.

Sen fortsatte flytet....

Pratade med min bovärd som berättade att dom troligtvis skulle komma och riva min vägg på måndag vilket betyder BADRUMSRENOVERING så jag tittade för bi bobutiken för att kolla lite vad som man kunde tänkas på + eventuella mattor till resten av lägenheten. Pratade med en trevlig dam som tyckte jag skulle be om en ".....besikting" (tappa visst ordet) av bovärden så kanske det kunde bli lite nya tapeter oxå !!!


hm... men den som lever får se


nåja för att sen bli ännu gladare körträning med BÄSTA kören !!!


fast nu är jag sliten, på riktigt


puss & god natt



Av Anna - 3 februari 2011 18:12

...dag


hm

började ja som vanligt

sen

blev det en mindre katastrof

följt

av ännu en

innan det vände...


men det gott folk få ni veta om lite senare

för

nu blir det KÖR !!!


Av Anna - 3 februari 2011 08:14

...på


ja vad ???


först ska teet drickas upp


sen tar och busar lite med O & V på öppnis innan det är dax att rasta hunden

sen

får det bli ARBETSFÖRMEDLINGEN !!!

&

se vad dom har att säja...


men först eller snart en välbehövlig dusch och lite rena kläder...


happy tea time 

Av Anna - 3 februari 2011 06:00

  


där mitt bland all IS stod den...


temalista



365_foton_2011 hos akson






Av Anna - 2 februari 2011 21:30

  


& vem minns inte det glada 80-talet ????


temalista



365_foton_2011 hos akson






Av Anna - 2 februari 2011 19:10

...kan man köpa det ???


nehej trodde inte det heller varit nere hos syster och lagt Vincent

byggt lite tågbana med Olivia och ja bara varit.


Nu gäller det att fortsätta beta av måstelistan innan tv-soffan anfaller...


Av Anna - 2 februari 2011 14:00

  

lillans ÖRA med ibland VÄLDIGT bra hörsel & ibland...


temalista



365_foton_2011 hos akson






Av Anna - 2 februari 2011 12:43

...efter


en ostomelett med tomater och zucchini


snart tid för en LITEN hundpromenad inna det blir kusinbus på pålsvägen...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards