Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 6 februari 2011 20:45

...ny vecka


fylld av möjligheter


idag har jag kämpat på med 365_Foton_2011 och har faktiskt några ideér till imorgon.



ska jag sakta men säkert komma igång med träningen igen för nu är det bara 3 veckor kvar på Rivstart_2011 så taggad att klara mitt mål


ett


litet krig mot arbetsförmedlingen och förhoppningsvis få ett ett nytt startdatum för att börja om på praktiken (längtar)


sen


börjar rivningen av badrummet och kanske kanske får jag klarteckning för lite mer renovering i lägenheten


fredag


blir veckans FYLLERIDAG med 2 födelsedagsbarn


så nästa vecka kommer nog bli allt annat än långtråkig !!!


men idag då körerier i kyrkan med 2 besökare på högmässan men på körläktaren var det destomer människor !!! helt slut blev jag efter det hela (energinivå 0) hann iallafall med en liten paus innan barnen kom hem från mormor & morfar.

PACK & RÖJNINGEN går ja precis efter schemat !!!

men

än är det en hel del kvar !!!


så nu står valet mellan



eller


Av Anna - 6 februari 2011 19:37

     



  


får bli 2 foton på samma tema för kan det bli mer handarbete än så här

väska-bollar-vävda band

ja allt är gjort för hand på min Mockfjärdsdräkt jag fick till konfrimationen

tyvärr har jag vuxit ur den på både längden och breddan

men

just nu används den av min dotter Alexandra


temalista

365_foton_2011 hos akson

Av Anna - 6 februari 2011 19:31

  



kom till kyrkan imorse och såg det fortfarande fanns rimfrost

på norrfönstret i tornrummet...


temalista

365_foton_2011 hos akson

Av Anna - 6 februari 2011 19:26

  

delar av min kaffeservice eller servicer egnligen.

För 2 sorters blommor & kopparna har jag ärvt efter

min mormor & hennes syster   

plockas kanske fram lite för sällan men ALLTID när det är kalas.

temalista

365_foton_2011 hos akson

Av Anna - 6 februari 2011 16:25


  

äntligen OMBORD på färjan.... 

Sittnades med en fantatstisk utsikt över STOCKHOLM !!!

temalista

365_foton_2011 hos akson

Av Anna - 6 februari 2011 08:14

...sjuk dröm


& är den sann kommer jag att få se insidan av tornet idag ???


Kan bli en spännande förmiddag det här men först måste jag hitta
RÖSTEN

för som det är nu så kan jag knappt ta en




Av Anna - 5 februari 2011 19:11

...lite av en


FUSKARDAG


Chokladboll & en kaka till fikat

sen

blir det faktiskt "lite" godis till melodifestivalen

hoppas

jag hinner träna bort dom extra grammen till nästa vägning.


STÄDNINGEN flyter på som bara den och 2 rum klara + det  mesta i badrummet

percis efter planen alltså.


Imorgon får sjuklingen åka till mormor istället för att spela innebandy

kan jag ta mej till kyrkan och göra det jag ska


men nu


LÖRDAGSMYS


&


Av Anna - 5 februari 2011 16:50

...vill man INTE vara utan


& gång på gång blir jag lika förvånad över att KÄNNA


men känner det gör jag....

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards