Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 9 februari 2011 08:49

...att


VÄNTA


tappade farten totalt men lite kaffe hoppas jag ska rätta till eländet

40 minuter till !! frukost.


&


sen tänkte jag bara vá tills snickarna kommer...


Av Anna - 8 februari 2011 21:53

...NÅGON


eller några på telefon verkar idet närmsta OMÖJLIGT just nu

*suck*

känns som om jag står och stampar på stället just NU - ORKA - ORKA - ORKA


&


ångest för imorgon har jag !!!

så håll många tummar därute för att jag ska lyckas med att få lite mer renovering än badrummet !!


Pratade med T och dom skulle komma på fm. typ 11 aha ja ingen ide att dra igång något före det så det får bli onsdagsfrukost vilket jag tycker som en UTMÄRKT idé...



nu sängen



puss & god natt

Av Anna - 8 februari 2011 18:28

...städning


&


väldigt lite datatid idag !!

Av Anna - 8 februari 2011 08:15

.."sjuka"


dotter upp till öppnis för lite pyssel.

Kan vara lättare att få henna att sitta still om hon har något vettigt i händerna och inte ser kompisarna som är ute på rast.


Misstänker att det kommer att bli en LÅÅÅÅNG dag ändå !!


Men först borde jag diska en disk & hämta upp det sista ur tvättstugan är ett

MÅSTE !!!

Av Anna - 7 februari 2011 13:18

...igen


ja det blir nog aldrig riktigt som man tänkt sej

för

ringde dom inte från skolan

där

Angelica fått en av sina näsblodsattacker

men

doktorn hade tittat på henne och ordinerat VILA !!!

(hm...hur tänkte han då tro, ungen kan ju inte sitta still)

så nu sitter hon och jobbar lite matte med en blodstoppare i näsan


Av Anna - 7 februari 2011 11:51

...seg


FÖRMIDDAG jag haft


iskallt ute oxå - undrars om det nån gång ska vända och bli

VÅR

men nu är äntligen 1:a tvättmaskinen ilagd

ska ta och rasta "hundskrället" (bästa i världen) när jag stoppat i en ny

& fram till dess får det blir ett ryck här inne

håll alla tummar på att ryggen håller

Av Anna - 7 februari 2011 08:15

...är inte riktigt


ÖVERENS


och eftersom den är svårövertalade får det bli en MJUKSTART idag !!!


ska inte ens skriva om vad jag tycker om det när LISTAN över vad som ska göras är LÅNG men på något sätt brukar jag ju komma i mål iallafall !!!



Av Anna - 7 februari 2011 08:11

  



behöver egentligen ingen kommentar för just i det ögoblicket försvann både bussen och jag ur fokus ! 


temalista



365_foton_2011 hos akson






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards