Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 16 februari 2011 12:02

...TOM


behöver fylla livet med ???

men

ideérna finns inte längre...



...

Av Anna - 15 februari 2011 21:47

Av Anna - 15 februari 2011 21:02

...av


DAGENS LISTA


är flyttat till IMORGON

men mycket annat har det hunnits med

först

matte med storsessan

sen

&

skulle du inte ha sett den så GÖR DET


sen lunch med syster & O som hade rörmokeri hemma idag oxå

bak - mys - lek - fika


innan middagen

&

sen PAUS


mitt nån stans idag fick jag tag i kvartersvärden så nu har vi en "träff" imorgon

&

ja han är välkommen med tapetprover till Angelicas rum

+

färgprover till hallen !!!!


Snickarna då tja dom kan ju dyka upp typ 7 imorgon bitti om det vill sej eller så en annan dag MEN snart blir det !!!


själv ska jag fösöka hålla mej vaken lite längre än till 10 över 9 ikväll ! för det blir ju

Av Anna - 15 februari 2011 08:17

...tillbaka


så dagens plan


lite småplock

ladda ur kamer(orna)

lite uppdateringar

&

mys med den stora sessan som är hemma....

Av Anna - 13 februari 2011 20:23

...väggen



men inte mentalt utan fysiskt

rygg & nacke är i en nerförsbacke just nu

& mitt i allt lyckas jag att bränna sönder 3 fingertoppar igår

kan bli så när nervsignalerna inte riktigt är som dom borde...


tur att man vet att det faktiskt blir bättre ;)


så håll ut


UPPDATERING KOMMER !!!


puss & god natt

Av Anna - 11 februari 2011 09:56

... nr 1



Andreas 19 år

 

måste jag säja nått men HJÄLP så fort tiden går !!!

  

&

 

nr 2

 

  


Olivia 3 år

 

Stor dam som GÄRNA lånar kusinernas läppglans <3

 

 

så idag är årets fylleridag men kalas blir det på SÖNDAG !!!


Av Anna - 10 februari 2011 22:46

...det kan vara


vinterns SISTA snöstorm

många funderingar om sista just nu

så hoppas på lite vårvinter och hopp om livet !!!


känner mej så otroligt TRÖTTER men man ska ju ha sånna dar oxå

hoppas

att få sova skönt


puss & god natt

Av Anna - 10 februari 2011 07:54

...jag


skulle bli något klokare IGÅR !!!


först lite "tittut" med lilla Felicia - fika med dom andra !!!

sen

hem för lägenhetsinspektion

&

ja badrummet ska naturligtvis göras OM men hur var det nu då kakel eller matta eller...

Mattorna ja dom byter man inte ut förän man ser betongen typ *suck*

Tapeter då ja det får jag svar på IDAG men då för hallen & Angelicas rum för kök tapetserar man INTE längre (så det blir att göra själv)

Däremot börjar både köksluckor och bänkskivor blir lite väl slitna... (fast när och om ???)

ja badrummet blir iallafall  NYTT !!!

&

fortsättning följer....


seg som jag var hade jag helst sluppit att gå på föräldramötet för f 02 i fotbollen !!!

nu visade det sej att det blir ett f 01 / 02 lag med seriespel !!!

vilket den lilla blev jublande glad över !


nåväl än ligger snön djup & det har hotats med MER !!!


nu eller alldeles SNART !!!

lekstund med O på öppnis då syster ska ner till BVC med V !!!

sällskap kommer när Angelica hoppas friluftsdagen för att leka innelekar...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards